Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فروشنده یکی از مغازه‌های میوه فروشی در آزادشهر گفت: وانت‌های میوه فروش در شهر جولان می دهند و حتی در جلوی مغازه‌های میوه فروشی بساط می کنند و شهرداری نسبت به این موضوع سکوت کرده است. امثال بنده که مجوز گرفته‌ایم، مالیات می دهیم، باید اجاره مغازه، آب، برق و گاز را بدهیم، مورد ظلم هستیم و بارها فریاد کرده‌ایم، اما مسئولان خود را به نشنیدن می زنند!

 به گزارش تیتر آزاد، جعفر سمیعی فروشنده یکی از مغازه‌های میوه فروشی در آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وانت‌های میوه فروش در شهر جولان می دهند و حتی در جلوی مغازه‌های میوه فروشی بساط می کنند و شهرداری نسبت به این موضوع سکوت کرده است. امثال بنده که مجوز گرفته‌ایم، مالیات می دهیم و باید اجاره مغازه، آب، برق و گاز را بدهیم، مورد ظلم هستیم و بارها فریاد کرده‌ایم، اما مسئولان خود را به نشنیدن می زنند!

وی افزود: بارها به شهرداری و شورای شهر اعتراض کرده‌ایم، اما البته آنچه به جایی نرسد فریاد است! بنده با بسیاری از هم صنفی‌های خود صحبت کرده‌ام، همه از این وضعیت ناراضی هستند و بارها به مسئولان شهرستان اعتراض کرده‌ایم. به علت بی توجهی مسئولان شهرستان، تصمیم گرفته‌ایم به استانداری شکایت ببریم.

سمیعی گفت: درست است که در کشور رکود اشتغال داریم، اما آیا این درست است که بخاطر کم کاری مسئولان، امثال بنده که نان خانواده خود را از راه قانونی و با گرفتن مجوز تامین می کنیم، به هرج و سختی بیفتیم؟!

این مغازه دار گلایه مند بیان کرد: باور کنید، میوه‌ها خرابی زیاد دارد و در شرایط عادی خیلی از میوه‌ها را دور می ریزیم، حال شما بگویید، آیا انصاف است که با بساط کردن وانت بارها که بخاطر عدم پرداخت پول اجاره مغازه،آب، برق و گاز، مالیات و عوارض شهرداری قیمت ارزانتری نسبت به ما دارند، بازار ما کساد، پرتی‌های ما چند برابر و سود ما نزدیک به صفر شود؟! آیا کسی نیست از حق زن و بچه ما دفاع کند؟! واقعا چه کسی از حق ما دفاع خواهد کرد؟! آیا کسی فریاد استغاثه ما را نمی شنود؟!

وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم که به این اوضاع بلبشو سر و سامان دهند و اگر قرار است که قانونی نباشد، یا قانون فقط برای مغازه‌داران اجرا شود، به ما هم بگویند تا ما نیز مغازه‌ها را بسته و وانت‌بار بخریم! 

انتهای پیام/