Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه آزادشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۴۳۲ برنامه با ۳۷ عنوان و ۷ سرفصل در شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

 به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ فرامرز دیلم کتولی فرمانده سپاه آزادشهر در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد : ۴۳۲ برنامه با ۳۷ عنوان و ۷ سرفصل به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

وی افزود: ۶۴ برنامه شاخص در شهرها و ۳۷ برنامه ویژه در سسح شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ دیلم ضمن اعلام «بسیج خدمت، جهاد و شهادت» به عنوان شعار امسال هفته بسیج ، گفت: بسیج خود را خدمتگزار مردم مردم می داند و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان احساس نیاز شود،با تمام توان برای خدمات رسانی حاضر می شود. خدمات رسانی بسیج در سیل گلستان نمونه‌ای از این خدمتگزاری بود که ما شاهد ان بودیم.

فرمانده سپاه آزادشهر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری نشستهای روشنگری و بصیرتی و .... از برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج می باشد.

وی در پایان اعلام کرد: شهرستان آزادشهر در هفته بسیج در ۷ رشته ورزشی مسابقه برگزار می کند که شرکت کنندگان در آن از بسیجیان و ورزشکاران سطح استان می باشند.

انتهای پیام/