Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

shahabi

امام جمعه آزاد شهر گفت: این فرقه‌های ضاله وهابیت و بهاییت و گروههایی سلفی امثال داعش به واسطه دشمن ایجاد شده‌اند.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی ، امام جمعه شهرستان آزادشهر امام جمعه آزادشهر، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی، تبریک سالروز تولد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: پیامبر اسلام، پیامبر مهربانیها، رحمت، صلح و صفا، همه‌ی خوبیها و در یک کلمه باید گفت پیامبر برادری و وحدت است.

حجت الاسلام شهابی افزود: رستگاری بندگان خدا در محور وحدت الهی است. خداوند در قرآن میفرماید، واعتصمو بحبل ا...... به ریسمان الهی چنگ بزنید، در روایات ما این حبل الهی، پیامبر، اهل بیت و قرآن آن دو ثقل اکبر و اصغری که پیامبر برای ما به یادگار گذاشت و نباید از هم جدا شود، می باشد.

وی ادامه داد: تفرقه اصلی ترین سلاح دشمن علیه مسلمانان از صدر اسلام بوده است. مسلمان باید بیدار و با بصیرت باشند، زیرا دشمن اگر روزنه ای پیدا کند از آن استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام شهابی در خصوص حضور آمریکا در منطقه نیز گفت: امروز آمریکا در سوریه دارد نفت آنها را به غارت می‌برد، این مجامع بین المللی که حرف از صلح و تمامیت ارضی ملتها میزنند کجا هستند!

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: شهادت به یگانگی خدا و رسالت پیامبر از شروط مسلمانی است و کسی که شهادتین را به زبان جاری کند، حفاظت از حریم وی، آبرویش، ناموس و اموالش برای ما واجب است. حرکتی که داعشیها انجام داده بودند، صد در صد مغایر با اسلام است.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: این فرقه‌های ضاله وهابیت و بهاییت و گروههایی سلفی امثال داعش به واسطه دشمن ایجاد شده‌اند.

وی گفت: امروز آیت ا... سیستانی می‌فرمایند، اهل سنت نه‌تنها برادر، بلکه جان ما هستند، این بخاطر وحذت است، اما دشمنان در تلاشند که بین ما تفرقه بیندازند و ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

خطیب جمعه آزادشهر در ادامه در خصوص انتخابات مجلس گفت: مدت زیادی است که تبلیغات زود هنگام در آزادشهر شروع شده است. افرادی که میخواهند به میدان بیایند، باید موقعیت خود و کشور را بسنجند و ببینند که از پس نمایندگی مردم بر می‌آید، سپس به میدان بیاید.

وی تاکید کرد: در بحث انتخابات وحدت جامعه باید حفظ شود و اینکه فلانی از فلان قوم یا قبیله است را باید کنار گذاشت، اینها توطئه‌های دشمن است. آن کسی که لیاقت دارد، تخصص دارد، ایمان دارد، انقلابی است، ویژگیهای منحصر به فرد دارد، شاخص‌های معرفی شده از طرف امام خمینی (ره) و رهبری را دارد به آن رای دهیم، نه اینکه فلانی برادر یا فامیل من است به وی رای دهم.

انتهای پیام/