Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در سفر به مبارک آباد شهرستان مینودشت، با ستون برقی مواجه شدیم که در وسط جدول قرار داشت! این ستون توجه ما را به جدول جلب کرد که آن هم بعد از اندک مسافتی تغییر مسیر داده بود! کمی بیشتر که بررسی کردیم متوجه شدیم که همه‌ي ستونهای برق در سمت چپ قرار دارند به غیر از این ستون که در سمت راست خیابان بود!

به گزارش تیتر آزاد، خبرنگار ما در سفر به روستای مبارک آباد شهرستان مینودشت، با ستونی درون جدول مواجه و این موضوع باعث کنجکاوی وی شد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید ، یک ستون درون جدول روستا قرار دارد. با پرس و جوی خبرنگار ما معلوم شد که این جدول بعد از نصب ستون در این مسیر کشیده شده است!

1

این موضوع تعجب خبرنگار ما را برانگیخت و به اطراف نگاه دقیق تری انداخت و متوجه شد که این ستون در جدول در ۳۰ متری انتهای روستا قرار دارد و ابندای ان در ۷ متر جلوتر است و در کمتر از بیست متر پایین‌تر تغییر مسیر می دهد!

2

3

خبرنگار ما گستره بررسی خود را بیشتر کرد و متوجه شد که اکثر ستونها در سمت چپ خیابان قرار دارند، اما این ستون در سمت چپ واقع شده است! وی از یکی از روستاییان که درخواست کرد نامش برده نشود پرسید، چرا این ستون سمت راست است، وی پاسخ داد نمی دانم، قبلا چاله آن را در سمت چپ کنده بودند و الانم چاله هست و روی ان ایرانیت انداختند، اما انگار تصمیم اداره برق عوض شده و ستون را به سمت راست انتقال داده است.

5

خبرنگار ما که تنها دلیل فنی جابجایی ستون را ساختمان ۲ طبقه در مسیر ستونها دید، پرسید؛ این ساختمان دو طبقه برای کیست که راه پله‌های آن در خیابان است؟! آن فرد پاسخ داد، رئیس شورا که داماد دهیار روستا است.

این موضوع باعث شد که خبرنگار ما با قزلسفلو رئیس اداره برق مینودشت تماس بگیرد و علت جابجایی این ستون از سمت چپ به سمت راست را بپرسد که وی پاسخ داد، معمولا ستونها به درخواست بنیاد مسکن و یا دهیاری جا به جا می شود.

6

خبرنگار ما در پایان بررسی های خود از آن فرد روستایی مذکور پرسید، آیا این خیابان عقیب نشینی هم داشته و اینکه این ساختمان قبل نصب ستونها ساخته شده یا بعد از ان؟

آن فرد پاسخ داد، ساخت ساختمان قبل ستونها بوده است، اما عقب نشینی خیابان قبل از ساخت این ساختمان بوده که فکر کنم این ساختمان کامل عقب نشینی نکرده است.

حال سوال از دهیار و شورای روستای مبارک آباد این است، اگر ستون را جا به جا کردید، چرا مسیر جدول را در مسیر ستون انداختید که ستون درون جدول قرار بگیرد؟!

سوال مهمتر این است، اگر نقشه جدول در سمت راست خیابان بوده، چرا بعد از ۲۰ الی ۳۰ متر، مسیر آن را عوض کرده‌اید؟

آیا انتخاب در شورا و یا انتصاب به عنوان دهیار برای خدمت به مردم است یا ...!؟

انتهای پیام/