Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر در خطبهای این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. امروزاگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست.این کار اگر سهوی بود باید سریعا اصلاح و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و مونان به تقوای الهی، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و رشادتها، شجاعتها و ایثارگریهای دلیرمردان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

وی افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیشتر و پیچیده‌تر از قبل شده و دفاع ما نیز باید جدی‌تر، قاطع‌تر و قویتر باشد که اینچنین هم هست. امروز موشک نقطه زن ، انواع سلاح‌های جنگی پیشرفته، توان علمی و زیر ساختی و .... گوناگون داریم و این قدرت ما جرات را از دشمنان گرفته است.

.حجت الاسلام شهابی بیان کرد: امروز پهپاد‌های آمریکایی متجاوز را سرنگون می کنیم و آنها جرات انجام هیچگونه عکس العملی را ندارند، این نشانه قدرت ماست.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: بطور حتم قدرت ما باید روز به روز بیشتر و قویتر از گذشته شود. دشمنان امروز با لبخند و مذاکره ، با جنگ نروم و تحریم و با تمام وجود به جنگ ما آمده‌اند. آنها عفت و حجاب زنان ما را نشانه رفته‌اند، باید بدانیم که تمامی آسیبها اجتماعی تاکتیک جنگی دشمن است. اما ما با قدرت در همه‌ي میادین نبرد در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر اعلام کرد: ۳ کشور اروپایی در ادعایی مضحک گفته اند که انفجار آرمکو کار ایران بوده است، همه می دانند که این مسخره‌ترین اظهار نظر در خصوص انفجار آرمکو است. اگر موشکهای ما به آرمکو می خورد اثری از آرمکو باقی نمی ماند. قدرت موشکهای ما خیلی خیلی بیشتر از این انفجار است. ایران اگر به مقابله با دشمنی اقدام کند، بطور حتم با قدرت اقدام خواهد کرد و تجربه سالهای دور و نزدیک این را نشان داده است.

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در مقابل ما کسی نیستند. با این مسخره بازیهایی که در برجام، مذاکرات و کارها انجام دادند، ضعف آنها را دیروز و پریروز در مقابل دولتمردانمان در سازمان ملل دیدیم. همه در تلاش بودند که بیایند و عکسی بگیرند، ارتباطی برقرار کنند و صحبتی داشته باشند. این عزت و عظمت ما را نشان می دهد و این عزت باید حفظ شود . یادمان نرود که این عزت به خاطر خون شهدا، و دلیرمردی رزمندگان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. این کار اگر سهوی بود که باید اصلاح شود و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود. (تکبیر نمازگزاران)

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اینها کی هستند که به بالاترین ارزشهای ما بی احترامی می کنند. به اسم کار فرهنگی با بهترین فرهنگهای ما مقابله می کنند، باید برخورد جدی‌ای با این افراد صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: با چه جراتی نام شهید را پاک می کنید. شهیدان در قلب این ملت جای دارند. واقعا شرم آور است. امروز اگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست. باید تابلوه اصلاح و با خاطیان برخورد شود.

وی سپس به بیانات امام خامنه‌ای اشاره و اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری نکات زیبا و اموزنده ای وجود دارد که برای ما و مسئولین درس و راهنماست و دستوری است که باید به آن عمل شود. نباید این دستورها را شعار کرد و به نوشتن آنها در در و دیوار شهر بسنده نمود.

حجت الاسلام شهابی در آخر سخنانش بیان کرد: حضرت آقا، لازمه استمرار کشور را توکل به خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان به ویژه جوانان بسیجی و انقلابی، وحدت و انسجام آحاد مردم ، حمایت واقعی از تولید ملی و قطع امید کامل از بیگانگان بیان نموده اند. نباید فقط بیانات معظم له را تکرار کرد بلکه باید به آنها عمل شود.

انتهای پیام/