Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

همزمان با حضور گسترده مردم مسلمان جهان در تاسوعا و عاشورای حسینی ، اتاق فکر جریان استکباری برای کمرنگ کردن آثار روانی این تجمعات عظیم با نشر خبر کذب مبنی بر خودکشی دختر آبی (استقلالی) به دلیل حکم حبس ۶ ماهه بخاطر حضور در ورزشگاه سعی در انحراف افکار مردم ایران و جهان از حماسه حسینی کردند و نکته قابل تامل همراهی همیشگی جریان اصلاح طلب و سلبریتی‌ها با منافقین این مزدوران کوردل استکبار بود.

به گزارش تیتر آزاد، متاسفانه در یکی دو روز گذشته شاهد همراهی برخی از مسئولین اصلاح طلب، تعداد زیادی از اصلاح طلبان و سلبریتی‌ها با هشتک دختر آبی در توییتر بودیم. موضوعی که به سرعت فضای شبکه‌های اجتماعی ایران و جهان را پر کرد.

اصل ماجرا: سحر خدایاری که به گفته پدرش دچار بیماری اعصاب بوده و پیش از این نیز اقدام نا موفقی در خودکشی داشته، بخاطر توهین به پلیس به دادگاه فرا خوانده می شود و قبل از اینکه حکمی در خصوص وی صادر شود، اقدام به خودکشی می کند.

اتاق فکر استکبار با دستور عملیاتی هماهنگ به مزدوران خود دستور داد تا با انتشار عکس آیسان احتشامی ترنس ایرانی که برای دیدن بازی استقلال به ورزشگاه رفته بود، این دروغ را شایعه کنند که این ترنس سحر خدایاری است که بخاطر حضور در ورزشگاه از طرف دادگاه به ۶ ماه حبس محکوم شده است و به همین دلیل اقدام به خودسوزی کرده و جان خود را از دست داده است.

این شایعه به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و عده‌ای از بازیگران پر حاشیه، فوتبالیستهای تاریخ مصرف گذشته، خوانندگان از یاد رفته و البته جریان اصلاح طلب و در راس چند تن از مسئولان اصلاح طلب کشور به آن دامن زدند و باعث شدند تا ورزشکاران دنیا و حتی فیفا نیز نسبت به این خبر کذب واکنش نشان دهند.

نشر اکاذیبی که برای نظام و کشور هزینه درست کرد و اگر بخواهیم این قبیل فعالیتهای خلاف قانون و خلاف منافع ملی سلبریتی‌ها و اصلاح طلبان را به شمارش بنشینیم، عدد آن از دو رقم گذشته و به سه رقم نزدیک شده است.

خوشبختانه جریان انقلابی به مانند همیشه در کمترین زمان ممکن متوجه توطئه ضد انقلاب شد و در عملی آتش به اختیار شروع به شفاف سازی موضوع کرد.

اما برای درک بهتر ماجراهایی از این قبیل بهتر است علل همراهی سلبریتی‌ها و اصلاحطلبان با این موضوعات را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.


در تحلیل علل این اقدامات توسط سلبریتی‌ها باید گفت، این افراد نان خود را از دیده شدن می خورند و اگر نتوانند با استعداد ورزشی یا هنری خود دیده شوند، سعی می کنند با موضع گیری جنجالی در مسائل اجتماعی و سیاسی خود را مطرح کرده و برای خود هوادارانی دست و پا کنند تا به پشتبانه‌ی همین هواداران، کارگردانان، برگزار کنندگان کنسرتها و یا برنامه‌های تفریحی را مجاب به استفاده از خود کنند.


در تحلیل افراد حلقه های دورتر از مرکز اصلاحات نیز باید اعلام کرد، این افراد بیشتر گوش به دهان حلقه‌های مرکزی این جریان داشته و برای همراهی خود با یک موضوع، اکثر اوقات، دلیل منطقی و قانع کننده‌ای ندارند و در پاسخ به سوال علت همراهی، هر آنچه حلقه مرکزی دیکته کرده است را تکرار می کنند.

این دو گروه دسترسی لازم به منابع کافی برای بررسی صحت شایعات را ندارند و معمولا احساسی عمل می کنند.

اما نکته مهم و کلیدی در تحلیل برخی از مسئولان اصلاح طلب می باشد که معمولا حجت دیگران برای همراهی با ضد انقلاب می شوند، افرادی که برای بررسی صحت و یا تکذیب یک خبر دسترسی‌های لازم و کافی را دارند، اما دانسته و یا ندانسته با ناشران اکاذیب همراهی می کنند.

برای مثال در همین قضیه دختر آبی، علی مطهری نماینده مجلس و خانم ابتکار معاون رئیس جمهور نیز با توییتی با هشتک ضد انقلاب همراهی کردند و توییت آنها حجتی شد برای افراد حلقه‌های دورتر از مرکز اصلاحات و موج نامیمونی را در فضای مجازی به راه انداخت.

Screenshot ۲۰۱۹۰۹۱۱ ۱۱۴۵۳۰ Twitter

Screenshot ۲۰۱۹۰۹۱۱ ۱۱۴۶۰۸ Twitter

افرادی که هم دسترسی لازم و هم دسترسی کافی را به منابع معتبر برای بررسی صحت و سقم خبر داشتند و می توانستند با گذاشتن خبر درست، جلوی جنگ رسانه‌ای دشمن را بگیرند و موج انحرافی‌ای که درصدد کمرنگ کردن حماسه حسینی بود را از بین ببرند.

متاسفانه این افراد و سلبریتی‌ها خواسته یا ناخواسته برای نظام هزینه ایجاد کردند و اداره اطلاعات باید احتمالات ممکن را در خصوص این افراد بررسی کند و نتایج بدست آمده را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد.

در رابطه با مسئولان همراه با هشتک دختر آبی دو احتمال وجود دارد.

اول آنکه آنها به بررسی صحت و سقم خبر نپرداخته و از روی سهل انگاری و جهل با این هشتک همراهی کرده‌اند.

در این صورت باید گفت، فردی که توانایی لازم برای تجزیه و تحلیل مسائل پیش پا افتاده را ندارد ، چگونه صلاحیت لازم برای اداره کشور را داشته و دارد؟!

احتمال دیگر، همراهی آگاهانه آنها با این موج استکباری می باشد که در این صورت، نام این عمل خیانت است و خائن باید به کیفر عمل خود برسد.

یادداشت: سید مصطفی میرعرب رضی

انتهای پیام/