Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار شهرستان آزادشهر از مهار آتش‌سوزی در مراتع بخش چشمه‌ساران و روستای خوش‌ییلاق آزادشهر خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هکتار از مراتع در این آتش سوزی سوخته است.

به گزارش تیتر آزاد ، سیدرسول حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آزادشهر با اشاره به مهار آتش‌سوزی در مراتع این شهرستان اظهارداشت: این آتش سوزی که در مراتع بخش چشمه ساران و روستای خوش ییلاق آزادشهر رخ داده بود با تلاش مردم و نیروهای امدادی مهار شد.

وی گفت: این آتش‌سوزی که عصر دیروز در مرز استان‌های گلستان و سمنان و در منطقه حفاظت شده خوش‌ییلاق رخ داد بود با کمک نیروهای منابع طبیعی، آتش‌نشانی و نیروهای مردمی منطقه و محیط زیست استان سمنان ساعتی پیش مهار شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر با بیان اینکه وسعت این آتش سوزی بیش از 40 هکتار بود گفت: علت آتش سوزی در حال بررسی است.

همچنین آتش سوزی در منطقه سرعلی‌آباد گرگان نیز شامگاه پنج شنبه با حضور نیروهای امدادی و قرقبانان حفاظتی و نیروهای مردمی به صورت کامل مهار شد. در این حریق حدود 500 متر از اراضی منطقه که بیشتر پوشش گیاهی آن مرتعی بود در آتش سوخت.

انتهای پیام/