Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کارکنان پایور و وظیفه اهل سنت و شیعه پادگان نوده طی طوماری نظرات خود را در مورد گروه تروریستی داعش بیان کردند و این گروه را محکوم کردند..

به گزارش تیتر آزاد، کارکنان پایور و وظیفه اهل سنت و شیعه پادگان نوده طی طوماری نظرات خود را در مورد گروه تروریستی داعش بیان کردند.

سرگرد الهیات هادی درویشی مدیر روابط عمومی پادگان نوده در این مورد گفت: کلیه کارکنان اهل سنت و شیعه پادگان نوده ضمن محکومیت اقدامات گروه تروریستی داعش طوماری را گرد آوری کرده و نظرات مختلف خود را در مورد این گروه تروریستی بیان کردند.

گفتنی است داعش، گروه تروریستی مسلحی است که با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی و با همکاری برخی از کشورهای منطقه شکل گرفت، این روزها عراق و سوریه را ناآرام کرده است و هر روز، جنایت جدیدی می آفریند؛ جنایاتی که پست بودن آنها از مقام انسانیت را نشان می دهد و رذل بودنشان را به نمایش می گذارد.

1

انتهای پیام/