Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: برخی ها در مدارس ، دانشگاه‌ها و حتی در محیط کسب و کار به گونه‌ای صحبت می کنند که جوانها از آینده ناامید شوند. ناامید کردن جوانها یعنی گرفتن فرصت و قدرت عنصر جوانی از کشور و جامعه اسلامی که این یک منکر بزرگ است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: در هفته گذشته دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتیم. رهنمودهای خردمندانه حضرت آقا به ائمه جمعه راهگشای خوبی برای همه‌ي ما در این برنامه عظیم عبادی، سیاسی خواهد بود.

حجت الاسلام شهابی افزود: حضرت آقا فرمودند که سلوک و رفتار مردمی ائمه جمعه ضرورت است. ایشان تقوا را یکی از نیازهای امروز جامعه دانسته و زمینه ساز نیازهای مادی و معنوی جامعه معرفی نمودند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: این تقوا نه به عنوان توصیه کلی و بدون مصادیق بلکه باید مصداقی و عینی در نماز جمعه باید تبیین شود. حضرت آقا یکی از مصادیق تقوا را اجتناب از ناامید کردن جوانها معرفی نمودند.

خطیب نماز جمعه آزادشهر تصریح کرد: برخی ها در مدارس ، دانشگاه‌ها و حتی در محیط کسب و کار به گونه‌ای صحبت می کنند که جوانها از آینده ناامید شوند. ناامید کردن جوانها یعنی گرفتن فرصت و قدرت عنصر جوانی از کشور و جامعه اسلامی که این یک منکر بزرگ است.

وی اعلام کرد: باید به جوانها و جامعه امید بدهیم. این همه برکات از انقلاب می بینیم، این قدرت و عزت و این عظمت انقلاب اسلامی را که خداوند به ما داده است را باید حفظ کنیم.

حجت الاسلام شهابی گفت: شاید فشار اقتصادی و مسائل دیگر باشد، اما هجمه عظیم دشمن را نگاه کنید. فشار اقتصادی را همه‌ي ما لمس و درک می کنیم. مردم ، مسئولین و رهبر معظم انقلاب هم از این موضوع رنج می برند. همه‌ي ما باید دست به کار شویم تا این معضل بزرگ را برطرف کنیم.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ما پیروزی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. شاید عده‌ای بگویند که راه مذاکره هم هست، اما مذاکراتی که تا به حال انجام دادیم چه نتیجه ای برای ما داشته است! آمریکا شیطان بزرگ است و همه‌ي حرکاتش شیطانی می باشد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر اظهار کرد: در معمول مرزهای ما دشمنان در حال تحرک هستند که با پاسخ کوبنده جوانان حافظ امنیت کشور مواجه می شوند. حافظان امنیت کشور دمار از روزگار دشمنان درآورده اند.

وی افزود: در پی تحرک تمنیتی گروهکهای تروریستی ضد انقلاب در شمال کشور، در روز چهار شنبه سپاه پاسداران مقر استقرار، اموزش و عملیات این گروهک را موشک باران کرد تا نشان دهد که امنیت خط قرمز حافظان امنیت ما می باشد و هر حرکتی را سریع، با قدرت و کوبنده پاسخ خواهیم داد و به هیچ دشمنی حتی امریکا رحم نخواهیم کرد.

حجت الاسلام شهابی در پایان گفت: دزدیدن نفتکش ایران توسط انگلیس بدون جواب نخواهد ماند.این گفتار پیر اینبار طعمه بدی را دزدیده و باید منتظر عواقب آن باشند. خلیخ فارس نیز با حضور مدافعان امنیت ما در امنیت کامل به سر می‌برد و آمریکایی‌ها بعد از شکستهایی که در سوریه و عراق داشته اند و بعد از سرنگونی پهپاد متجاوزشان بعید است که علیه ما دست به اقدامی بزنند.

انتهای پیام/