Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ملت ایران آمریکا را سر جایش خواهد نشاند و انشاا... جهان نابودی ظلم از جمله آمریکا را به چشم خواهد دید. ظلم برجا نخواهد ماند و این ملت هیمنه آمریکا را بهم می ریزد. اگر سیاست مداران آمریکا جلوی حرکات احمقانه ترامپ را نگیرند، سر آمریکا بر باد خواهد رفت.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: امروز سالروز ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران آن شهید بزرگوار توسط منافقین کور دل است. یاد و خاطره شهیدان قوه قضاییه و همه‌ي شهدای انقلاب را گرامی می داریم.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات ۴۰ ساله دستگاه قضا، بیان کرد: محکمه‌ی عدل، پناهگاه و محل امید مظلومان و ستم دیدگان و باعث قوام نظام اسلامی است. قضات در جایگاهی الهی نشسته اند و قضاوت انها باید مورد تایید و رضای خداوند باشد.

حجت الاسلام شهابی افزود: باید بین انسان مومن و محکمه‌ي قضایی یک حجب و حیایی وجود داشته باشد. در شان انسان اهل تقوا نیست که هر مسئله کوچکی را به محکمه قضایی بکشد. بسیاری از مسائل را می شود با پا درمیانی و ریش سفید حل کرد. برای هر مسئله کوچکی به محکمه نرویم و قداست خود و محکمه را حفظ کنیم.

امام جمعه آزادشهر ضمن اشاره به دیدار رئیس قوه قضاییه و برخی از قضات با امام خامنه‌ای گفت: حضرت آقا در دیدار با برخی از قضات قوه قضاییه، یکی از مهمترین وظایف این قوه را مبارزه سختگیرانه با فساد چه در درون و چه در خارج از قوه قضاییه اعلام کردند.

خطیب نماز جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: فساد در هیچ جا نباید باشد. فردی که ادعای مسلمانی و ایمان دارد، نباید در زندگی شخصی و مسائل کاری فساد داشته باشد و جز صداقت و دیانت نباید از او سر بزند. اگر اینگونه شود بعید است که افراد به محکمه هجوم ببرند.

وی اعلام کرد: حضرت آقا در آن دیدار، تحریم‌های آمریکا را ظلمی بارز بر ملت ایران بیان نموده و پیشنهاد آمریکا برای مذاکره را یک فریب خواندند.

حجت الاسلام شهابی در ادامه اظهار کرد: سکوت مجامع بین المللی ذر برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بدترین خیانت به انسانیت و ملت ماست. کجایند سازمان ملل و شورای امنیت که داعی حمایت از حقوق بشر را دارند! بطور حتم آبی از کشورهای اروپایی حاضر در برجام برای ما گرم نمی شود، زیرا آنها همراه و همسو با امریکا می باشند.

امام جمعه آزادشهر افزود: برجام گام خیانت غربی ها و ابزاری برای تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران است. پیشنهاد مذاکره همراه با تحریم وزیر خارجه ایران، احمقانه‌ترین حرکت ترامپ بود.

امام جمعه آزادشهر گفت: ملت ایران آمریکا را سر جایش خواهد نشاند و انشاا... جهان نابودی ظلم از جمله آمریکا را به چشم خواهد دید. ظلم برجا نخواهد ماند و این ملت هیمنه آمریکا را بهم می ریزد.

خطیب جمعه آزادشهر بیان کرد: تحریم رهبر انقلاب توسط امریکا، نهایت بی ادبی و جسارت آمریکایی‌ها به انسانهای آزاده و مظلوم دنیاست.

وی خاطرنشان کرد: سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته و جاسوسی آمریکا، جزء کوچکی از قدرت دفاعی سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی است. آمریکا بداند اگر دست از پا خطا کند ، یکایک این ملت در برابر انها، موشک سوم خرداد خواهند بود.

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: اگر سیاست مداران آمریکا جلوی حرکات احمقانه ترامپ را نگیرند، سر آمریکا بر باد خواهد رفت. ما در برابر تحریم مقاومت می کنیم زیرا عزت و پیروزی در ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است.

امام جمعه آزادشهر اظهار کرد: حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس در ۱۲ خرداد ۱۳۶۷ از جمله خیانتهای امریکا علیه ملت ماست و ما این حرکت تروریستی را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه آزادشهر سپس به معامله قرن اشاره کرد و گفت: هفته گذشته امریکا و برخی از کشورهای مرتجع عربی در بحرین نشستی با عنوان معامله قرن برای تصمیم گیری برای ملت فلسطین داشتند که در آن هیچ یک از گروهای فلسطینی حضور نداشتند و کشورهای مرتجع عربی بخاطر پول، قبله اول مسلمین را به فروش گذاشتند.

وی در پایان به آغاز دهه کرامت و تولد حضرت فاطمه معصومه (س) که بنام روز دختر نامگذاری شده است، اشاره کرد و این روز را به همه‌ی دختران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که دختران ما راه آن بزرگان را در پیش گیرند.

انتهای پیام/