Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و درمانی در شرق گلستان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور انجام شد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری امروزسه شنبه در سفر یک روزه خود به استان گلستان در شهرهای شرق گلستان حضور یافت و چند پروژه عمرانی و درمانی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

امیری در ابتدا بخش آی سی یو بیمارستان حضرت معصومه (س) شهرستان آزادشهر افتتاح کرد.

همچنین شرکت «سازه های چوبی نوین آزادشهر» واقع در شهرک صنعتی این شهرستان با اشتغالزایی۳۲ نفر با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

این شرکت در حوزه سازه های چوبی، مبلمان خانگی و شهری فعالیت می کند.

کلنگ زنی خانه مسافر شهرداری دلند نیز از پروژه های دیگر در شهر رامیان بود.

دولت با همراهی مردم مشکلات را مرتفع می کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با حضور در مسجد اهل سنت روستای رضاآباد فندرسک شهرستان رامیان ضمن تقدیر از مسئولان محلی و استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات زیست محیطی و خشکسالی هایی که در سال‌های اخیر به وجود آمده با برنامه ریزی های معمولی قابل حل نبود.

وی افزود: بارش باران ها به گونه ای بود که علی رغم خسارات وارده می تواند موجب رونق کشاورزی در کشور شود و با همیاری زیان ها و ضرر های سیل را جبران خواهد شد .

معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آنچه که در شهرستان رامیان و استان گلستان قابل لمس بود همراهی اهل شییع و تسنن برای کمک رسانی به سیل زدگان بود و واژگانی چون انسان دوستی، نوع دوستی و اتحاد و انسجام که برآمده از آموزه‌های دینی و اسلامی هست به نمایش درآمد که شاید مصادیق آن کمتر در تاریخ مشاهده شود اما در استان این اتفاق به کرّات تکرار شده است.

امیری ادامه داد: مردم استان گلستان که رنگین‌کمانی زیبایی از اقوام در کنار هم هستند از ابتدای انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و در بسیاری از مشکلات در کنار هم بودند و با همدلی و همراهی انقلاب را به سرانجام رساندند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اوضاع جهانی گفت: در شرایطی که هیئت حاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه چنین اوضاعی را برای ملت ایران ایجاد کرده بودند تا ملت ایران را به زانو در آورند با انسجام و اتحاد و همراهی مردم همه شریف این اتفاق ممکن نشد و آمریکا بدون عمل به تعهدات خود از برجام که به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بود خارج شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: مردم ایران در طول تاریخ ثابت کردند که تسلیم استکبار جهانی نخواهند شد و مردم و دولت در کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه دولت در کنار مردم است و در تمامی مشکلات و تحریم ها در کنار مردم خواهند بود ، یادآور شد: مردم اثبات کرده اند که هر موقع به پشتیبانی آنان نیاز بوده در صحنه حضور داشته اند برای پیشرفت کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و داشتن چنین ملتی باعث فخر و مباهات است .

امیری همچنین از زحمات روحانیت اهل سنت منطقه بخصوص مرحوم مولوی جمالزایی که محور وحدت در منطقه بود یادی کرده و و برای شادی روحشان دعا کرد و در عین حال در خصوص مشکلات شهرستان که توسط نماینده مردم و فرماندار شهرستان مطرح گردید قول پیگیری را دادند.

وی افزود : مشکلات با همکاری، همدلی و همراهی که در استان و کشور بین مردم ومسئولین وجود دارد رفع خواهد شد .

معاون رئیس جمهور سپس در مناطق سیل زده استان حضور یافت و از نزدیک نحوه رسیدگی و امدادرسانی به مردم را بازدید و بررسی کرد.

در این سفر ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان، غراوی سرپرست استاداری گلستان و جمعی از مسئولین معاون رئیس جمهور را همراهی کردند.

انتهای پیام/‌