Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

صبح امروز یک جوان حدود ۳۰ الی ۳۵ سال در رودخانه خرمارود غرق شد.

 به گزارش تیتر آزاد، صبح امروز مردم محلی از دست و پا زدن یک جوان ۳۰ الی ۳۵ ساله در درون رودخانه خروشان خرمارود شهرستان آزادشهر خبر دادند. 

گزارشها محلی حاکی از آن است که صبح امروز حدود ساعت ۷ صبح یک جوان در قبل از شهر نوده در رودخانه خرمارود می‌افتد و سیلاب او را با خود به حمل می کند.

ایرج منصوری از اعضای فعال هلال احمر و ساکن در شهر نوده در این خصوص گفت: صبح بود که صدای فریاد یا حسین و کمک کمک را شنیدم، از پنجره به رودخانه نگاه کردم و متوجه گرفتار شدن فردی ۳۰ الی ۳۵ ساله در آب خرمارود شدم. با سرعت با یک طناب به لب رودخانه رفتم و ۲ بار طناب را برای نجات وی به رودخانه پرتاب کردم تا شاید فرد غریق بتواند با گرفتن طناب خود را نجات دهد، اما وی متوجه طناب و فریادهای ما نشد و آب رودخانه وی را با سرعت از پیش ما دور کرد.

خاتمی مسئول هلال احمر آزادشهر نیز دراینباره اظهار کرد: سیلاب این جوان را با خود تا پشت شهرک صنعتی آزادشهر (نزدیکی سنگ شکن) آورده بود و ما جنازه او را گیر افتاده در شاخ و برگهای کنار رودخانه پیدا کردیم. هنوز هویت و علت غرق شدن وی مشخص نشده است. هم اکنون ماموران آگاهی آزادشهر در حال شناسایی هویت وی می باشند.

انتهای پیام/