Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر، با حضور مسئولین شهرستان، امام جمعه آزادشهر و نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر، با حضور مسئولین شهرستان، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر و علی رضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه برخی از روسای ادارات به بیان عملکرد خویش پرداختند و سپس حمید کوهساری رئیس شورای شهر آزادشهر اظهار کرد: جلسات شورای اداری معمولا یکطرفه پیش می رود و معمولا شورای شهر مظلوم واقع می شود، اما خوشبختانه این بار فرصت شد برخی مشکلات را بیان کنیم.

وی افزود: سالن اجتماعات اداره ارشاد تنها مکان همایش های آزادشهر است ، اما وسایل گرمایشی ندارد و نیاز است درصدی از بودجه فرهنگی شهر به آن اختصاص یابد. مردم می خواهند بدانند بودجه فرهنگی آزادشهر چقدر است؟!

کوهساری بیان کرد: مردم آزادشهر با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند و امیدوارم مسئولین برای تامین آب مورد نیاز شهروندان آزادشهری از امروز به فکر باشند و در تابستان سال آینده شاهد قطع آب به علت کمبود آن نباشیم.

رئیس شورای شهر خطاب به نماینده مجلس و فرماندار آزادشهر گفت: سهم آزادشهر با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر از بودجه عمرانی چقدر است ؟ به نظر من در این خصوص آزادشهر مظلوم واقع شده است.

وی در پایان اعلام کرد: مردم در بحث جابجایی روسای ادارات انتقاد دارند.

بعد از سخنان رئیس شورای شهر، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر به پشت تریبون رفت و اظهار کرد: ضمن قدردانی از مدیران پاسخگو، اعلام میکنم، اگر تکریم ارباب رجوع رعایت نشود و مدیری پاسخ ارباب رجوع را به تعویق بیاندازد با او تعارف ندارم و ابتدا به استان می فرستم و در صورت تکرار و شکایت ارباب رجوع خودم اقدام میکنم و این مدیر در شهرستان جایگاهی ندارد.

حسینی در پاسخ به آقای کوهساری تصریح کرد: از اقدامات شوراي شهر آزادشهر رضايت ندارم، شورای شهر هیچ فعالیت و کارنامه قابل دفاعی ندارد. انتظار بنده برنامه ريزي و اقدام فعاليت هاي كلان در سطح شهر است. 

وی در پایان گفت: اميدوارم در فرصت باقيمانده شوراي شهر اقدامات مناسب و تاثيرگذاري انجام شود. شورا اگر برنامه ای دارد اعلام کند ، والا شورای اداری جای حرفهای تبلیغاتی نیست. بجای حاشیه سازی ها، شورا عملکرد مثبت داشته باشد. حاشیه سازی ها در شهر باعث عقب افتادگی منطقه و وجود کمبودها گردیده است.

لازم به ذکر است که رئیس شورای شهر در بین سخنان فرماندار آزادشهر خطاب به وی گفت: اجازه دهید بیایم و رو در رو پاسخ شما را بدهم، چرا به شورا توهین می کنید. فرماندار پاسخ داد، بگذارید من صحبتم را انجام دهم. کوهساری جواب داد: شما یک طرفه به قاضی می روید. فرماندار به رئیس شورای شهر هشدار داد که اگر بخواهید ادامه دهید، او را از جلسه بیرون خواهد کرد. سپس کوهساری به نشانه اعتراض جلسه شورای اداری را ترک کرد.

در آخر جلسه نیز، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات مطرح شده اظهار کرد: بودجه ها برای کل شهرستان در نظر گرفته می شود. اگر امروز مدیران گزارش عملکرد می دهند و اعلام می شود در شهرهای دیگر و روستاها خدمتی انجام شده، از محل همین بودجه‌ها است. فرمانداری در خصوص بودجه عمرانی آزادشهر توضیح دهد.

نماینده مردم آزادشهر ادامه داد: یکی از مشکلات آزادشهر و بهتر بگویم کل کشور بی سر و سامانی فضای مجازی است. امیدوارم که اینترنت ملی اطلاعات ایران هر چه سریعتر عملیاتی شود، زیرا فضای مجازی محلی برای تخریب، تهمت، توهین و ... تبدیل شده است.

ابراهیمی در پایان گفت: اما این مشکلات در آزادشهر متفاوت تر است. واقعا این هجمه که الان بعد از سخنان آقای کوهساری در فضای مجازی درست شد منشا آن در همین جلسه بود و توسط همین ۳ ، ۴ خبرنگار حاضر انجام شد. ما واقعا در انتقال مطالب باید صادق باشیم. اگر نماینده تخریب شود چه چیزی گیر شما می آید؟! مگر اینکه قبلا چیزی گیر شما امده باشد. 

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم همه باید برای آزادشهر تلاش کنیم. این چند مدت باقی مانده از خدمت بنده نیز خواهد گذشت. تا الان نیز خدمت کردم آن هم با شرایط اقتصادی امروز، قبلا دست نمایندگان یک پولی بود، اما الان پولی در کار نیست. برای انجام کارها باید به دستگاههای اداری بگوییم و آنها هم مجبور هستند به شهرداری ها و اتحادیه ها بگویند و این نیز یک معضل است.

ابراهیمی در پایان گفت: خدا را در نظر بگیریم. بنده به انداز وسعم تلاش می کنم. ما آمده ایم مشکل جهان اسلام را حل کنیم، به تنهایی نمی شود، اما اگر همه با هم تلاش کنیم، خواهیم توانست. قدر این فرصتها را باید دانست. نباید آرامش روانی مردم را بهم بزنیم. آرامش روانی مردم بسیار مهم است. باید از خدا بخواهیم که ما را کمک کند تا بتوانیم این آرامش را برای ملت ایران فراهم کنیم.

فرماندار آزادشهر در بین سخنان ابراهیمی گفت: شورا آزادشهر برنامه ارائه دهد، حتما بودجه تخصیص داده خواهد شد، مانند دو شهر دیگر که بودجه دریافت کرده اند.

انتهای پیام/