Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر گفت: حمایت از مردم فلسطین و یمن تکلیف شرعی هر مسلمانی است و نباید در برابر جنایات اسرائیل و آل سعود سکوت کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی سمیعی پاقلعه، با اشاره به اینکه دیگر آل سعود به عنوان حامیان حرمین جایگاه ندارند و چهره واقعی آن بر جهان نمایان شده است، تصریح کرد: امروز مسلمانان تکلیف شرعی دارند که در برابر این جنایت‎ها سکوت نکنند و قطعا این سکوت تکلیف شرعی را بر گردن ما خواهد گذاشت.

وی افزود: با توجه به حملاتی که توسط آل سعود علیه مردم یمن صورت می گیرد نشان دهنده آلت دست بودن آن نسبت به غربی ها است و این موضوع نشان می دهد که حرکت آل سعود و  حمایت آمریکا از او بی حرمتی به جهان اسلام و قرآن است.

سمیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:  امروز آمریکایی‌ها ادّعا میکنند میخواهند با تروریسم مبارزه کنند، درحالی‌که خطرناک‌ترین گروه‌های جرّار تروریستی را خود اینها به‌وجود آوردند؛ داعش را چه کسی به‌وجود آورد؟ خودشان اعتراف میکنند که در ایجاد داعش نقش و سهم اصلی را داشته‌اند.

فرمانده سپاه آزادشهر اذعان داشت: بر هر مسلمان و انسان آزاداندیشی که بصیرت دارد واجب است تنفر خود را نسبت به ظلم اعلام کند، و درهر راهپیمایی  و تجمع و محافلی که همه حکومت های ظلم و جور را مورد مواخذه قرار می دهد، شرکت کرده و حمایت خود را از مردم یمن ثابت کند

وی گفت: سیطره ی استکبار بر رسانه ها باعث به خواب رفتن مردم جهان در مواجهه با این جنایات بشری شده است و این مسئله مسلما وظیفه ی ما را در قبال آشکارسازی این فجایع بیشتر و سنگین تر می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم یمن تصمیم گرفتند نسبت به ناعدالتی ها در کشور خویش به پا خیزند، مسلمانان نیز نباید در این بحران یمن و حمله نظامی سعودی به کشور یمن بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: ما از کسانی و عواملی که به مردم بی‌دفاع حمله میکنند، به غیر نظامی‌ها حمله میکنند، کودکان را نابود میکنند، زنان را به قتل میرسانند، خانه‌ها را خراب میکنند، متنفّریم، اعلام بیزاری میکنیم، و با هر کشوری که در برابر اسرائیل و استکبار جهانی بیاستد، با او متحد خواهیم شد و از آن پشتیبانی خواهیم کرد و از این امر هم هیچ ابایی نداریم، از همه مسلمانان جهان خواست تا با اتحاد و همدلی و ایمان به وعده الهی از مردم مسلمان فلسطین و یمن حمایت و از جنایات رژیم صهیونیستی و ال سعود ابراز انزجار کنند.

انتهای پیام/