Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در شب شنبه و در پی تعقیب و گریز پلیسی ، فرزند متهم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

 به گزارش تیتر آزاد، بنا به اخبار موثق رسیده، عصر روز شنبه برابر با اعلام فوریتهای ۱۱۰ سرقت یک خودرو پراید به ماموران گشت شهرستان اعلام شد و بلافاصله طرح مهار و شناسایی در شهرستان و استان اجرا شد. بعد از حدود دو ساعت ( ابتدای شب) ماموران نیروی انتظامی ، پراید مسروقه را در فلکه الله آزادشهر در حال تردد مشاهد کردند و به آن دستور توقف دادند.

متهم که خود را گرفتار در دام پلیس مشاهده کرد، با سرعت از میدان خارج شد و به قصد فرار به سمت خارج از شهر حرکت کرد. مامورین پلیس به تعقیب این ماشین پرداختند و بارها از طریق بلندگوی ماشین پلیس به وی دستور متوقف کردن خودرو را دادند. اما انگار این فرد تصمیم به تسلیم در برابر قانون را نداشت.

سپس مامورانبا تیر هوایی به وی هشدار دادند، اما وی نه تنها خودرو را متوقف نکرد بلکه بر سرعت خود افزود ووارد زمینهای کشاورزی شد. پلیس نیز برای متوقف کردن خودرو به سمت لاستیک عقب سمت شاگرد این ماشین شلیک کرد، اما به دلیل بالا و پایین رفتن ماشین در تپه و چالهای زمین کشاورزی، تیر بجای لاستیک به صندوق این خودرو اصابت کرد و از ان عبور کرده و به داخل ماشین رفت.

ماموران پلیس به علت تاریکی شب و خاموش بودن چراغ داخل خودرو متوجه زن کوچک اندام و فرزند پسرش که در آغوش او بود نشده بودند و برای آسیب ندیدن متهم و توقف ماشین ، لاستیک عقب  سمت شاگرد را نشانه گرفته بودند. تیر شلیک شده ‌ای که به دلیل بالا و پایین رفتن خودرو در زمین کشاورزی از صندوق گذر کرده بود و وارد ماشین شده بود، به این زن و فرزندش اصابت کرد.

ماشین سرقتی در آخر توسط پلیس متوقف شد و پلیس متوجه خانم زخمی و فرزند وی شدند و بلافاصله آنها را به بیمارستان انتقال دادند. کودک به علت خونریزی زیاد تسلیم سرنوشت شد، اما مادر عمرش به دنیا بود. در تحقیقات پلیس مشخص شد که این کودک و مادر فرزند و همسر سارق بوده اند.

انتهای پیام/