Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان در پی رای منفی دو تن از نمایندگان استان گلستان به لایحه CFT با صدور بیانیه ای از آن ها تقدیر کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان در پی رای منفی علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شریف شهرستان رامیان و آزادشهر و نبی هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا به لایحه CFT با صدور بیانیه ای از آن ها تقدیر کرد.

متن این بیانیه ای به شرح ذیل می باشد...

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران بزرگوار: ابراهیمی و هزارجریبی نمایندگان باصداقت و غیرت استان گلستان

سلام علیکم

در شرایطی که عناصر دولت و مجلس که حاضر به افشای ثروت، منابع مالی و هرگونه اطلاعات مالی شخصی خود در مقابل مردم و ولی نعمتان خود نیستند، برای افشای تراکنش های مالی سپاه اسلام و سایر نهادها و افراد در مقابل دیدگان جهان خواران سر از پا نشناخته و مطابق با بند27 کنوانسیون تضمین می دهند که هیچ مانعی جهت دریافت اطلاعات مالی تکمیلی در موارد مشکوک به پولشویی و تامین مالی تروریسم از سوی اشخاص گزارش دهنده وجود نداشته باشد؟

شرایطی که دروغ های مکرر سیاستمداران مزدور و نفوذی‌های غرب‌گرا موجب گرانی‌های بی‌سابقه شده و وعده‌های پوچ برجام، مشکلات مردم و کشور را چند برابر کرده است و نمایندگان بی‌سوادی که حتی در تلفظ FATF مشکل دارند و به عکس‌های سلفی‌شان با نامحرمان کفار افتخار می‌کنند و به جای عبرت گرفتن از ننگ برجام، قرارداد ننگین خائنانه‌ای را امضا کردند موجب سر شکستگی هر ایرانی هست و قطعا نسل‌های آینده به نام چنین کسانی اظهار نفرت خواهند کرد.

یقینا رای به FATF و سند ۲۰۳۰ و امثال آنها رای به ذلت وحقارت ملت ایران است.

ای کاش کسانی که می‌خواهند مثل نوچه‌های سعودی ، گاو شیرده آمریکای جنایتکار شوند به عربستان پناهنده می‌شدند و به نوازش‌های شیطان بزرگ لبخند حماقت می‌زدند، البته کسانی که از مکتب امام حسین( ع ) دورند غیر از شیفته شدن به مزخرفات غرب چاره‌ای ندارند.

لذا ما جوانان انقلابی به نوبه خویش بر خود وظیفه دانستیم که از رای مخالف شما که فرزندان راستین این انقلاب هستید به این قرارداد به قول خودتان بدتر از ترکمنچای، تشکر وقدر دانی کنیم.

و این نوشته و درد دل بهانه‌ای باشد برای اعلام حمایت از امام عزیزمان و اعلام برائت از آمریکا و نوچه‌های بزدلش و اظهار تاسف از رای دهندگان موافق.

من الله التوفیق.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان

انتهاي پيام/