Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عصر روز گذشته ، بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر به همراه خبرنگاران این شهرستان از روستاهای این بخش بازدید کردند.

به گزارش تیتر آزاد، عصر روز گذشته ، در این بازدید، محمود پژوهش بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: بنده معتقدم، هر کجا که راه وجود داشت آنجا رونق پیدا کرد و هر کجا که از مسیر راه دور افتاد، به فراموشی سپرده شد ، برای همین تمام تلاش خود را انجام داده و می دهم تا بتوانم راه‌های روستاها را آسفالت و رفت و آمد را برای مردم راحت تر کنم.

بخشدار بخش مرکزی آزادشهر ادامه داد: از سال ۱۳۹۶ تا کنون با همکاری بنیاد مسکن شروع به آسفالت جاده ها و خیابانهای روستاها کرده ایم و تاکنون بیش از ۴۳ هزار متر مربع را آسفالت کرده و ۴۰ هزار متر مربع دیگر را نیز با پیمانکاران قرارداد بسته ایم که بزودی آسفالت می شود. 

2

وی افزود: یکی دیگر از خدمات ما ، بهبود برق رسانی، با جابجایی شبکه فشار ضعیف با فشار قوی و نصب روشنایی ها در مسیر روستاها می باشد. همچنین ما در روستای قزلجه طرح هادی را امسال اجرا کردیم و ۱۵۰۰۰ متر مربع را زیر سازی کرده ایم و آسفالت آن را بنیاد مسکن انجام خواهد داد.

پژوهش خاطرنشان کرد: خدمت دیگر ما آسفالت راه ارتباطی قزلجه به قل حاجی گنبد به طول ۵ کیلومتر و ۲۰۰ متر است. ۲ کیلومتر این راه در شهرستان آزادشهر قرار دارد و مابقی در شهرستان گنبد می باشد اما زیر سازی و آسفالت تمام مسیر را ما بر عهده گرفته ایم.

5

بخشدار آزادشهر تصریح کرد: از آنجا که از نوده به قزلجه راه دارد، با زیرسازی و آسفالت این راه، مسیر مسافرانی که از شاهرود به گنبد می روند، خیلی خیلی کوتاه‌تر خواهد شد.

وی در پایان گفت: روستاهای ما ظرفیتهای زیادی دارند، اما برای توسعه و رونق بیشتر اقتصادی در آنها، نیاز به سرمایه گذار داریم. مثل در روستای مرزبان یک آب بند با محیطی زیبا داریم که اگر سرمایه گذار بیاید، می توان از آن به عنوان یک محیط ترویستی ، تفریحی استفاده کرد. البته بخشداری در حال زیبا سازی روستاها است و روستای آقچلی قرخلر روستای پایلوت ما می باشد که در آن مشغول به زیبا سازی هستیم.

3

آب بند مرزبان

4

روستای آقچلی قرخلر

انتهای پیام/