Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم یادواره شهدای مسجد امام علی (ع) شهرستان آزادشهر با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان شب گذشته در این مسجد برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان، شب گذشته در یادواره شهدای مسجد امام علی(ع) آزادشهر، ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و حادثه تلخ تروریستی اهواز و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: خداوند به همه‌ی بندگان خود نعمتهای زیادی را عطا نموده است، اما به ملت ایران علاوه بر آن نعمتها، نعمات ویژه ای مانند، نعمت اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و به مسئولین این نظام، توفیق خدمت به این مردم خداپرست را ارزانی داشته است.

وی افزود: ما باید قدردان این نعمتهای الهی هم بصورت زبانی و هم بصورت عملی باشیم. اگر ما در مسیر اسلام قدم برداریم، از آرمانهای نظام مقدس اسلامی حفاظت و حمایت کنیم، تابع ولی فقیه باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم، خامی و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و منویات ایشان را در همه‌ی زندگی عملی کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم، بطور حتم قدردانی این نعمتها را به جای آورده ایم.

سردار جاویدان در ادامه بیان کرد: ما مسئولین نظام که خادم مردم می باشیم، اگر صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کرده و خدمتمان را افتخار بدانیم و بی منت کار برای این مردم فهیم کنیم، قدر این نعمت را بجای آورده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ضمن تشکر از مسئولین برگذار کننده مراسم شهدای بخاطر دعوت وی در این مراسم گفت: امروز پیامی از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر شد و ایشان در ان پیام فرمودند، میدان جهاد در عرصه های گوناگون همچنان گشوده است و قله جهاد، شهادت است. تکریم شهیدان و تعظیم خانواده های صبور آنها واجب بزرگ امروز و همیشه ما و شماست.

2

سخنران مراسم شهدای مسجد امام علی (ع) افزود: بنده نیز، به عنوان یک سرباز ولایت، از خانواده شهدا تشکر می کنم ، زیرا اقتدار امروز کشور، مدیون جانفشانی شهدا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز من و امثال من درجه ای داریم و میزی در اختیار مسئولین است، بخاطر شهداییست که تمام هستی و جانشان را در حفظ این انقلاب و نظام داده اند. نتیجه ایثارگری ایثارگران، آزادگان و جانبازان این مرز و بوم است.

سردار جاویدان تاکید کرد: باید قدر دان این عزیزان و صبوری خانواده شهدا باشیم. امروز هر مدیر و مسئولی در هر جایگاهی است، باید بداند که این میز و این مسند چگونه به دست او رسیده است. چقدر خونها ریخته شده، چه ایثارگریهایی انجام شده، چه زجرهایی کشیده شده و چه انسانهای پاکی سلامتی خود را از دست داه اند تا لین نظام پا برجا بماند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ادامه داد: ما مسئولین باید شهدا را ملاک و قیاس قرار دهیم. اگر می خواهیم وظیفه خود را درست انجام دهیم باید بدانیم که شهدا در چه راهی بودند و اگر در مسیر شهدا نیستیم، مسیر خود را اصلاح کنیم. ما باید به سراغ وصیت نامه و خاطرات شهدا برویم و بخوانیم که شهدا چه خواسته هایی داشتند. آیا خواسته های انها غیر از ولایتمداری، حفظ ارزشها، حجاب، نماز و انجام دستورات خداوند بلند مرتبه بود!

3


سخنران مراسم شهدای مسجد امام علی (ع) یاد آور شد: این نظام به تاسی از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت و استکبار جهانی از همان ابتدا دشمنی خود را شروع کرد. خیلی از جنگهای داخلی ما با حمایت و سیاستهای آمریکا شکل گرفت. جنگ ۸ ساله نیز با تحریک و پشتیبانی آمریکا و استکبار جهانی بر ما تحمیل شد.

وی افزود: استکبار هنوز دست از دشمنی خود بر نداشته است. بعد از جنگ تحمیلی ، انواع هجمه های فرهنگی و امروز هم با تحریم و جنگ اقتصادی به دشمنی با نظام اسلامی ادامه می دهد. اجماعی که امروز علیه نظام اسلامی شکل گرفته ، بی سابقه است. اجماعی که با محوریت آمریکاو استکبار جهانی، مشارکت اسرائیل و حمایت خیلی از کشورهای به ظاهر سملمان منطقه خلیج فارس و ورود منافقین شکل گرفته است.

سردار جاویدان تصریح کرد: هدف آنها از این اجماع این است که مسیر نظام و انقلاب ما را منحرف کنند، آنها از ساقط کردن نظام گذر کرده و می خواهند سیاستها و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: راه ملت ما راه خداست و الگوی ما سید الشهدا، شاید این راه سختی و موانعی داشته باشد، اما با توکل بر خدا و همت مردم از این پیچ ها خواهیم گذشت.

سخنران مراسم شهدای مسجد امام علی (ع) در پایان گفت: لازمه عبور سلامت از این پیچ ها، تفکر بسیجی، ثبات قدم، پیروی از مولا و رهبرمان و مجاهدت انقلابی می باشد. ما بهترین ملت جهان را داریم و مسئولین باید قدردان این ملت باشند. انشا ا... پرچم این انقلاب با دست پر برکت مقام معظم رهبری به صاحب اصلیش امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد.

در پایان مراسم از خانواده شهید سرگزی و شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی قدردانی شد.

4

5

6

انتهای پیام/