Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امروز صبح نماز روز عید فطر به امامت امام جمعه آزادشهر درخیابان ولایت این شهر با شکوه تر از گذشته برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، امروز صبح نماز روز عید فطر به امامت حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خیابان ولایت این شهر با شکوه تر از گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام شهابی در خطبه های نماز روز عید ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: این روزها صحبت از fatf است. آمریکایی ها و اروپایی ها در برجام تعهد دادند که رابطه بانکی با ایران را برقرار کنند اما به تعهدات خود عمل نکردند و به تحریم بانکی ادامه دادند.

a1

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: آنها برای اینکه به تعهد برجامی خود عمل کنند شرط گذاشتند که ایران باید fatf (کنواسیون مبارزه با تامین مالی تروریست) را بپذیرد. در fatf دو مسئله وجود دارد. نخست آنکه ایران باید اطلاعات بانکی افراد و گروهایی که آمریکایی ها می خواهند به آنها بدهد. (حساب افراد یا گروهی که تروریست معرفی می شوند بلوکه شود و در اختیار آمریکا قرار گیرد.)

خطیب نماز روز عید فطر آزادشهر افزود: دوم آنکه از دید آنها، حزب ا... لبنان، حماس، سپاه قدس و در کل جبهه مقاومت اسلامی و هر جریانی که علیه منافع آمریکا و صهیونیست اقدام کند تروریست محسوب می شود.

وی تصریح کرد: نتیجه fatf این است که ایران باید بپذیرد نیروهای مستشاری ایران که در عراق و سوریه در حال مبارزه با دشمن می باشند و مدافعان حرم، تروریست هستند و اگر دادگاهی آمریکایی هر یک از سرداران سپاه را خواست ایران باید وی را به آنها تحویل دهد. fatf یعنی هر کسی را که آمریکایی ها به عنوان تروریست معرفی کرد، ایران موظف است وی را به آنها تحویل دهد حتی اگر فرد اول مملکت باشد.

a2

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: این قضیه مثل قصه ۲۰۳۰ است. آنها افکار پلیدی در پشت این قراردادها دارند. سند ۲۰۳۰ را کشورهای دیگر قبول کردند، اما ۲۰۳۰ با اعتقادات ما منافات داشت و ان را نپذیرفتیم. fatf نیز برای ما قابل قبول نیست زیرا تعریف ما با تعریف آمریکایی ها از تروریست فرق دارد. در تعریف ما، دفاع از اقتصاد، ، فرهنگ، دین، کشور، استقلال و انسانیت مقدس است و تجاوز به کشورهای دیگر، کشتن زنان و کودکان بی دفاع و جنگ برای تسلط بر منابع کشورهای دیگر و ترور افراد تروریست محسوب می شود، اما دیدگاه آمریکایی ها خلاف دیدگاه ما است.

امام جمعه آزادشهر بیان داشت: ما از نمایندگان ملت می خواهیم در مقابل این دسیسه ها بایستند و fatf را تصویب نکنند.(تکبیر نمازگزاران)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

انتهای پیام/