Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از آمادگی کامل این نهاد برای خدمات رسانی و اسکان مسافرین نوروزی خبر داد.

 به گزارش تیتر آزاد، مهدی مفیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ستاداسکان مسافرین آموزش و پرورش این شهرستان با اختصاص 50کلاس درس جهت اسکان و ساماندهی مسافرین تابستانی فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس ستاداسکان مسافرین آزادشهر افزود: باهدف رفاه حال مسافرین گرامی، در تابستان امسال که شروع آن با ماه مبارک رمضان تقارن دارد۵۰کلاس درس در ۶ مدرسه را به امکانات موردنیاز و ضروری مسافرین مجهز نموده ایم و امیدواریم میزبان شایسته ای برای میهمانان گرامی و زوّار محترم آقاعلی بن موسی الرضا(ع) باشیم.

وی افزود: بعداز ماه مبارک رمضان و آغاز دور دوّم سفرهای تابستانی، آمار مدارس و کلاس های اسکان را در این شهرستان افزایش خواهیم داد.

مفیدی در ادامه به روش های پذیرش مسافرین اشاره کرد و گفت: مسافرین محترم به دو روش حضوری و اینترنتی از طریق ورود به سایت اسکان آموزش و پرورش می توانند نسبت به ثبت نام اسکان در مدارس این شهرستان اقدام نمایند و شماره تماس های ۰۱۷۳۵۷۲۸۸۰۳ و ۰۹۱۱۱۷۹۴۹۲۴ آماده پاسخگویی به سئوالات مسافرین محترم می باشد.

انتهای پیام/