Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شب گذشته ویژه برنامه جشن بزرگ عید مبعث تحت عنوان یکصد و بیست و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، یکصد و بیست و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و حضور پرشکوه مردم قرآن دوست استان گلستان و شهرستان آزادشهر در مصلی خاتم الانبیا آزادشهر برگزار شد.

بخش آغازین این برنامه با زمزمه دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) و تلاوت قاریان قرآن آقایان رضا رنجبر از قاریان ممتاز شهرستان گنبد و محمد نعیمی از قاریان ممتاز استان گلستان، معطر به عطر دل انگیز قرآن کریم شد.
بخش دیگر یکصد و بیست و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم بیان زندگینامه ، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه شهید ابراهیم غفاری بود.

در ادامه این برنامه سید محمد حسینی واعظ با استناد به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که میفرماید: هنگامی که فتنه ها و آشوب ها همچون تاریکی شب تار به شما هجوم آوردند پس بر شما باد بر قرآن و نیز با اشاره به آیه 82 سوره مبارکه اسراء علت و ریشه همه ی مشکلات جامعه بشری را دوری از قرآن دانست و تاکید کرد: راه حل اساسی و ریشه ای تمامی مشکلات بشر انتخاب قرآن به عنوان راهنما و سبک زندگی می باشد.

لازم به ذکر است: اعطای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص محفل، قرعه کشی جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دعای ختم و پذیرایی شام پایان بخش برنامه یکصد و بیست و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم بود.

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

Image 1 

انتهای پیام/