Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه نگین شهر گفت: اگر مسئولین چشم از بیگانگان برداشته و به استعدادها و تولیدات داخلی توجه کنند، بطور حتم در جنگ اقتصادی نیز بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین حسن بهرامی امام جمعه نگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: امام صادق می فرمایند؛ مردم (مسلمان) در برخورد با امامت و ولایت ۳ دسته‌اند. دسته اول کسانی هستند که به زبان با اهل بیت و ولایت دوست هستند اما در دل اهل بیت را دوست ندارند.

وی افزود: این عده مانند برخی از مسئولین هستند که در محضر حضرت آقا که می رسند ابراز ولایتمداری، علاقه و محبت کرده، اما در عمل مخالف ایشان عمل می کنند.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: امام می فرمایند، دسته دوم کسانی هستند که در دل ما را دوست دارند، اما در هیچ عرصه‌ای برای اطاعت و دفاع از ولایت آنها را در میدان عمل نمی بینیم. مصداق این دسته، خواص بی بصیرت و برخی از مردم هستند.

امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: دسته سوم کسانی هستند که هم در دل و هم در عمل دوستدار و مطیع ولایت هستند. این افراد در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، در میدان عمل حاضر هستند.امام صادق (ع) این دسته را دعا کرده‌اند، انشاا... ما هم جزء این دسته قرار بگیریم.

2

خطیب نماز جمعه نگین شهر گفت: مصداق دسته سوم مردم با بصیرت ایران و بسیجیان سرفراز می باشند که در تمامی عرصه‌ها همواره در میدان می باشند. از اردوهای جهادی گرفته تا کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و میدانهای دفاع از امنیت و ... . برکات بسیج و ولایتمداری و خدمات بسیجیان آن سخن امام خمینی (ره) که فرمودند، اگر ۱۰۰ نفر از شما بسیجیان در اطراف امام علی (ع) بودید، آن اتفاقات نمی افتاد، را تفسیر کرد.

وی سپس به دیدار اخیر امام خامنه‌ای با فعالان اقتصادی اشاره کرد و اعلام کرد: حضرت آقا در دیدار با فعالان اقتصادی فرمودند، ما در عرصه‌های گوناگون دشمن را شکست داده‌ایم و انشاا... در عرصه اقتصادی نیز پیروز می شویم.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: اگر می خواهیم در عرصه اقتصادی پیروز شویم باید اقتصاد ما اقتصاد مقاومتی باشد و برای موفقیت در این عرصه باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم. مردم باید نسبت به تولیدات داخلی تعصب داشته باشند و تولید کنندگان نیز باید در تولید دقت لازم داشته باشند تا محصول با کیفیت به مردم عزیز ایران ارائه دهند.

امام جمعه نگین شهر اظهار کرد: اگر مسئولین چشم از بیگانگان برداشته و به استعدادها و تولیدات داخلی توجه کنند، بطور حتم در جنگ اقتصادی نیز بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

خطیب نماز جمعه نگین شهر سپس به اغتشاشات چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با اعلام گرانی بنزین تعدادی از مردم نگران شدند و دست به اعتراض زدند و اشرار از این فرصت استفاده کردند و دست به اغتشاش زدند. بطور حتم کسانیکه جهیزیه مردم، بازار، بانکها، قرآنها و ... را به آتش می کشند، مامر نیروی انتظامی را به شهادت می رسانند و به مردم تیر انداز ی می نمایند، از مردم نیستند.

وی افزود: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران همان روز اول صف خود را از اشرار جدا کردند، مرحبا به این مردم.

3

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: بهتر بود دولت، به درک و فهم مردم احترام می گذاشت و مردم را محرم خود می دانست و با آنها در خصوص گرانی بنزین صحبت می کرد.این مردم در ۸ سال دفاع مقدس از جان و مال خود برای این انقلاب و کشور گذشتند، اگر با آنها صحبت می شد، حتما با دولت همراهی می کردند.

امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: خیلی ها می خواستند از آب گل آلود اغشاشات ماهی بگیرند اما با بصیرت این مردم ناکام ماندند. از همه خنده‌دارتر این بود که دولت فرانسه که اعتراض مسالمت آمیز مردم فرانسه را با درآوردن چشم معترضان با گلوله پاسخ داد، از ایران خواسته بود که حقوق اغتشاشگران را رعایت کند.

خطیب نماز جمعه نگین شهر گفت: مردم ما بطور حتم از دسته سوم سخنان امام صادق هستند و این بصیرت آنها انشاا... نشانه ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد. زیرا امام زمان (ع) برای ظهور منظر مردمی است که پشت ولایت را خالی نکنند.

وی در پایاین سخنانش اعلام کرد: شما مردم نشان دادید که ولایتمدار و با بصیرت هستید، به خدا قسم من نمیدانم، آن عده قلیلی که به شما مردم ظلم می کنند، فردای قیامت چگونه جواب شما و خون شهدا را خواهند داد.

انتهای پیام/