Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان در مراسم بهره برداری از بافت با ارزش روستای فارسیان گفت: این یک بستر اولیه برای این روستا است و اینجا می تواند یک مهد گردشگری پایدار باشد.

به گزارش تیتر آزاد، حسن صادقلو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته اظهار داشت: رسم این جلسات تشکر است وما باید از امام راحل تشکر کنیم، ما باید از شهداء و خانواده معظم شهداء تشکر کنیم، می دانید که نظام اسلامی ما دقیقا ختم رسالت را در امامت می داند و امامت جوهره اش حقیقتا ایجاد حکومت صالح و حکومت عدالت مدار بوده است.

وی افزود: امام راحل ما نیز بارها اعلام نمود که ما خدمتگذار مردم هستیم و این یک تعارف نبود بلکه آن یک عقیده بود در تمام این توصیف ها، نظام مقدس ما در طول این سالها کم خدمت نکرده است و ما ملت باید رسم تشکر را بجا آوریم.

2222

صادقلو اذعان داشت: طی دو سال اخیر دولت تدبیر و امید غریب بر پنج هزار پروژه را در این استان افتتاح شده است و همه آنها را می توانید راستی آزمایی نمود.

استاندار گلستان در قسمتی از صحبت های خود  خطاب به مردم روستائی فارسیان اظهار داشت: اولا حق شما مردم بیش از این است و هیچ صفحه بهتر از صفحه خدمتگذاری نیست پس شما مردم شریف نیز در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و خوب مدیریت کنید، چراکه این یک بستر اولیه برای این روستا است و اینجا می تواند یک مهد گردشگری پایدار باشد و اگر درآمد پایدار در روستا اتفاق بیفد ماندگاری اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان از پیگیری برای اجرای شدن گازرسانی به این روستا خبر داد و افزود: گاز رسانی به این روستا حق مردم است.

44444

در قسمتی دیگر از این مراسم، رضا صابری نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به کوچه هایی فارسیان رسیده است و همه ما باید قدر دان آن باشیم.

وی عنوان کرد: برخی از امور نیاز به اعتبار ندارد بلکه نیاز به اقدام دارد پس انتظار براین است که میراث فرهنگی و گردشگری در این روستا یک سایت گردشگری ایجاد نماید.

11111

بافت قدیمی روستای فارسیان به لحاظ موقعیت طبیعی و معماری آن یکی از زیبا ترین و بکر ترین بافت های بومی ایران است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور ارتقاء فضاهای با ارزش روستایی و همچنین نوسازی واحدهای مسکونی با اجرایی کفسازی معابر ،جداره سازی با سنگ ،اجرای کاهگل و لب بام و احیاءو نصب نرده های چوبی و ارتقاء و ایجاد فضای سبز بهسازی و نسبت به تدوین احکام و ضوابط طراحی و مسافت الگوهای منتخب مسکن روستایی اقدام نموده است و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری و اهالی فهیم روستای فارسیان انجام شده است.

SAM 5740

انتهای پیام/