Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده هیئات مذهبی استان گلستان گفت: ما باید در بزرگداشت مناسبت های مذهبی، از جمله در عزاداری ها و میلادها و شادی ها توازن داشته باشیم.

به گزارش تیتر آزاد، پوریا عجم در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ما باید در بزرگداشت مناسبت های مذهبی توازن داشته باشیم اظهار داشت: گاها مشاهده می‌شود که به مراسمات عزاداری گرایش بیشتری وجود دارد.

وی اضافه کرد: ما باید در برنامه ریزی های خود به مناسبت های شادی چون دهه کرامت، عید غدیرو.. . توجه بیشتری داشته باشیم.

نماینده هیئات مذهبی استان گلستان اظهار داشت: باید برای بزرگداشت مناسبت های مذهبی طرحی ارائه شود و در آن باز مهندسی مناسبت های مذهبی براساس محکمات مذهبی توسط تشکل های دینی مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع رابطین فرهنگی هیئات مذهبی کشور در خصوص جایگاه تشکل های دینی در کشور گفت: امروز مراجع بالادستی نظام نسبت به نقش آفرینی بیشتر و بهتر هیات مذهبی در جلسات خود نظر ویژه ای دارند که این امر نشان از جایگاه این تشکل هاست.

وی افزود: در آموزه های دینی ما به تظاهرات های مذهبی تاکید شده است اما نباید فقط به این امر بسنده کنیم بلکه باید وقتی مجلس عزاداری برپا می‌شود ببینیم در مقابل چند آسیب اجتماعی توانسته ایم کاری انجام دهیم.

پوریا عجم هدف قرار گرفتن عزاداری در مجالس عزاداری را مهمترین آسیب امروز مراسم عزاداری دانست و تصریح کرد: بعضی فکر می‌کنند عزاداری هدف است،در حالیکه عزاداری وسیله است تا به هدف بزرگتری دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه عزاداری شعار حیاتی ما هیئتی ها است گفت: اگر در هیئات فقط عزاداری هدف باشد دیگر از تدبر در مجالس خبری نخواهد بود و در این صورت رشد و کمال در هیئات جای خود را به رقایت خواهد داد.

عجم در پایان گفت: هنر ما در سازمان تبلیغات اسلامی ،هیئات مذهبی و کانون مداحان برقراری پیوند عاطفی قوی با تشکل های دینی و فعالین این عرصه است.

انتهای پیام/