Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شقایق دلشاد گفت: لیلا بوشهری به من گفت "که این فیلم را از صفحه اینستاگرام خود حذف کن چرا که دیگر به ما پیشنهاد کار نمی دهند" که من گفتم "به درک" من مدافع حقوق دختران سرزمینم هستم و مثل شاه نیستم که یک مشت خاک کشور را بردارم و به خارج از کشور برم و بگویم در کشورم با من فلان کار را کردند.

دانلود فیلم

شقایق دلشاد بازیگر جنجالی که به تازگی در فضای مجازی به همراه لیلا بوشهری دیگر بازیگر سینمای ایران دست به افشاگری علیه برخی از سینماگران زدند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: چرا می گویید جنجال؟ این یک واقعیت است و جنجال نیست؟

وی افزود: خوشبختانه یا متاسفانه واکنش ها زیاد بوده، در این چند روز واکنش بدی ندیدم ، البته خیلی درگیر کار های خودم یعنی درگیر شهروندان کشور خودم در کهریزک، بهزیستی، خانه سالمندان و موسسات خیریه بودم؛ تماس ها و پیام های زیادی از خبرگزاری های سراسر دنیا داشتم که بسیاری از آن ها ایرانی های مقیم آن کشورها بودند و از من خواستند که با آن ها همکاری کنم، همان روز که فیلم منتشر شد فکر می کنم در داخل کشور 15 درخواست مصاحبه داشتم.

دلشاد اظهار داشت: همیشه دوست داشتم که این حرف ها را بزنم اما متاسفانه زمانی که همکارهای ما خانم ها اصولاً اندکی که به همدیگر برخورد می کنند "گیم اور" می شوند؛ در همین قضیه طی یک مراسمی که در یک کافه جمع بودیم صحبتی پیش آمد که بچه ها دلخور شدند، من گفتم اگر جایی باشد و شرایط فراهم شد مطرح کنید، آن قدر مطرح کنید که بدست یک سری از آدم ها برسد، به گوش وزارت ارشاد و بچه هایی که کار می کنند و بچه های قوی که می توانند در رابطه با این موضوع به ما کمک کنند.

وی در ادامه گفت: ولی متاسفانه خانم ها و دخترهای جدید که تازه وارد کار بازیگری می شوند گفتند ما می ترسیم، پدر و مادرمان اگر بفهمند دیگر اجاز نمی دهند ما کار انجام دهیم؛ یک نفر می گفت اگر شوهرم متوجه شود که از من چه سوء استفاده ای شده اول او و بعد من را می کشد؛ این ترس هایی است که هیچ کدام از خانم ها حاضر نمی شوند این مسائل را مطرح کنند.

 

بازیگر سریال شهرزاد در پاسخ به این پرسش که اگر چنین حرفی صحت داشته باشد ما باید بگوییم اکثر بازیگرهای زن تن به این خواسته ها داده اند عنوان کرد:من نمی گویم تن به این خواسته ها داده اند، مگر من تن به این خواسته ها دادم؟ نه...؛ آن ها پیشنهاد می دهند و شانس خود را امتحان می کنند؛ بارها و بارها، هم شما می دانید و هم مخاطبان می دانند حتی اگر بگویند این قضیه وجود ندارد یعنی به خودشان و جامعه هنری و به شهروندان ایرانی توهین می کنند.

وی افزود: 3 نفر از بازیگران خانم پیشکسوت با من تماس گرفتند و بابت مصاحبه ای که کرده بودم از من تشکر کردند و گفتند که حرف دل آن ها را که سال ها به صورت بغضی در گلویشان بوده است را بیان کرده ام.

دلشاد در ادامه صحبت های خود با پیشکسوتان سینمای ایران اشاره کرد و گفت: من در پاسخ به پیشکشوتان گفتم که چرا شما صبحت نمی کنید چرا شما این مسائل را مطرح نمی کنید و چرا من باید به تنهایی این معضلات را مطرح کنم؟ حتی اگر شده باشد تا آخر این قضیه می روم ولی دیگر اجازه نخواهم داد که دختران سرزمینم از لحاظ روحی زخمی شوند.

این بازیگر جوان اظهار داشت: من به اندازه خودم دیده شده ام شاید در تصویر و صدا و سیما حضور پر رنگی نداشته ام ولی بین مردم خیلی دیده شده ام؛ من شهروندانم را دوست دارم نه اینکه بگویم تنها مردم عادی بلکه در تمام موسسات خیریه معلولین و بین سالمندان کنیزی آن ها را می کنم؛ تمام رزومه های من و تمام جاهایی که کار کرده ام موجود است، بروید بپرسید که دلشاد رفتار و اخلاقش چگونه است، خواهش می کنم با تک تک کسانی که با من کار کرده اند صحبت کنید و در مورد من بپرسید.

وی افزود: قریب به 7 تا 8 سال است که کار می کنم، مجری و گوینده بوده ام، تئاتر و تصویر هم کار می کنم وقائم مقام خیریه نیکان یاس نیز هستم؛ زمانی که مسئولیتی به من اضافه می شود باید به آن متعهد باشم.

شقایق دلشاد خاطر نشان کرد: تمام کسانی که از این به بعد نخواهند با من کار کنند صد در صد همان مشکلی را که من گفته ام دارند؛ چرا باید یک کارگردان سر پروژه از مشروبات الکلی استفاده کند و پشت دوربین بنشیند؟

وی اظهار داشت: از چند سال قبل بارها برایم پیام فرستاند که از ایران بروم اما من نپذیرفتم؛ شما فکر میکنید من نمی توانم بروم؟ استایل دارم چون مدلینگ هستم، بیانش را دارم چون گوینده بوده ام، چهره اش را هم دارم و قدی هم نسبت به بقیه بلند تر دارم، چرا فکر میکنید که به من پیشنهاد برای رفتن نداده اند؟ از 5 سال پیش که بچه ها به شبکه جم رفتند به من هم پیشنهاد دادند ولی من ایران را دوست دارم و بخاطر خانواده و کشور خودم نرفتم؛ از بالیوود دو بار با من تماس گرفتند، گفتم اگر حجاب داشته باشم می آیم و بازی می کنم، اما چون دیدم که نمی توان حجاب داشت و این برای من خط قرمز است قبول نکردم.

دلشاد عنوان کرد: چرا باید از مجله به من زنگ بزنند سه سال پیش بگویند "خانم دلشاد خوبی من در جشنواره فلان شما را دیدم و خیلی از شما خوشم اومد"؟ بعد از آن برای مصاحبه وقت خواست که من هم با توجه به مشغله ای که داشتم گفتم فقط یک تایم کوتاهی در ساعات ظهر وقت دارم؛ گفت "خب ایرادی ندارد، بعدش چه می شود؟ بعد از پخش شدن مجله و انتشار چه می دهید؟ من گفتم که پول می خواهید؟ گفت" که من سر تا پای شما را طلا می گیرم و برایت ماشین می خرم" من پرسیدم که چرا این کار را می کنید؟ او گفت " با هم دوست باشیم و هرجا و در هر مجله ای که مصاحبه گرفتم شما هم یک گوشه ای از مجله خواهید بود.

وی ادامه داد: حیف که شرم و حیا به من اجازه نمی دهند که جلوی دوربین یک سری مسائل را عنوان کنم؛ من حاضرم بین هزارنفر و دوربین نباشد با سند و مدرک و اسم اشخاص حرف بزنم.

شقایق دلشاد در پایان گفت: لیلا بوشهری به من گفت "که این فیلم را از صفحه اینستاگرام خود حذف کن چرا که دیگر به ما پیشنهاد کار نمی دهند" که من گفتم "به درک" من مدافع حقوق دختران سرزمینم هستم و مثل شاه نیستم که یک مشت خاک کشور را بردارم و به خارج از کشور برم و بگویم در کشورم با من فلان کار را کردند.

انتهای پیام/