Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک حرکت تاریخ ساز درجهان بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهر ستان آزادشهر در سخنانی گفت:دهه فجر فرصت ارزشمندی برای حفظ نشاط و غرور ملی و دفاع هنرمندانه از دستاوردهای نظام و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسلهای بعدی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهرافزود: نهادهای برنامه ‎ریز گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید افزایش نقش مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند و برنامه ها و مراسم ها با مشارکت خوب مردم برگزار شود.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بوده و نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی و استقرار این نظام مترقی بسیار روشن است، بنابراین باید تمامی برنامه‌های این ایام به خود مردم واگذار شود.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه حفظ نشاط و شادابی در جامعه ضروری است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای افزایش غرور ملی است که می تواند پشتوانه محکمی برای نظام و دولت در پیشبرد اهداف کشور باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر تاکیدکرد: دفاع هنرمندانه و توانمندانه از دستاوردهای انقلاب باید سرلوحه کار مسئولان باشد و ایام الله دهه فجر زمان خوبی برای این کار است.

حجت‌الاسلام دیلمی همچنین انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسلهای جوان و بعدی را از جمله وظایف اصلی مسئولان و مردم دانست و بیان داشت: دشمنان با شیوه های گوناگون در پی استحاله فرهنگی در جامعه ما هستند و می خواهند جوانان را ازآرمانهای والای نظام و فرهنگ غنی ایرانی و ارزشهای اسلامی دور کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک حرکت تاریخ ساز درجهان بود و وظیفه ما این است که این انقلاب را با همه ابعاد و ظرفیتهایش به نسل های آتی منتقل کنیم.

انتهای پیام/