Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزیر دفاع ونزوئلا گفت: سپهبد سلیمانی با اقدام تروریستی آمریکا تبدیل به میلیون‌ها سلیمانی در جهان شد و ما در کنار ایران برای مبارزه با استکبار خواهیم بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا درتماس تلفنی با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع کشورمان با تجلیل از سردار بزرگ سپاه ایران، سپهبد قاسم سلیمانی این شهید را انسانی شجاع و آزاده دانست که در قلب و روح آزادگان جهان جا دارد.

وی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را شخصیتی قابل تمجید دانست و افزود: سردار سپهبد سلیمانی با این اقدام تروریستی تبدیل به میلیون‌ها سلیمانی در جهان شد و ما در کنار ایران برای مبارزه با استکبار خواهیم بود.

وزیر دفاع ونزوئلا با بیان اینکه در این برهه ی حساس تاریخی باید با بهره گیری از دانش، علم و فناوری ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی های دو کشور دوست در مبارزه با امپریالیسم در کنار هم باشیم تصریح کرد: جمهوری بولیواری ونزوئلا این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می کند و من از طرف کلیه نیروهای مسلح ونزوئلا، مردم کشورم و همه فرماندهان نیروهای مسلح این شهادت را به جنابعالی و مردم ایران از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و با شما ابراز همدردی می کنم.

ارتشبد ولادیمیر پادرینو لوپز با گرامیداشت نام و مقام این فرمانده برجسته‌ای ایرانی گفت: زنده و پاینده باد نام این سردار شجاع و صادق که علیه تروریست ها به مبارزه برخواست.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفتگوی تلفنی با تشکر از ابراز همدردی وزیر دفاع ونزوئلا تصریح کرد: از مواضع انقلابی رئیس جمهوری ونزوئلا آقای مادورو و اعضای دولت ونزوئلا و حضورشان در سفارت جمهوری اسلامی ایران برای ادای احترام تشکر و قدردانی می کنم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حضور آمریکا در هر منطقه از جهان را خسارت بار و توام با جنایت، قتل و غارت ثروت های مردم آن منطقه دانست.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: خون شهید سپهبد سلیمانی عامل استحکام وحدت ملی ایران و عامل مهمی در تقویت بیش از پیش اراده و عزم محور مقاومت و ملت های آزاده شده است.

وزیر دفاع اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در موشک باران مهم ترین و مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را الگو و سرمشقی برای همه آزادی خواهان جهان دانست تا در مقابل ظلم و ستم امپریالیسم محکم و قوی باشند.

در پایان این مذاکره تلفنی طرفین در زمینه همکاری های دو جانبه دفاعی تبادل نظر کردند.

کد خبر 4821247