Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با اعلام مشارکت 58 درصدی گلستانیها در انتخابات مجلس یازدهم گفت : نورزوی از علی آباد کتول ، کوهساری از آزادشهر ، شادمهر از گنبد و آریانپور از شرق گلستان به مجلس راه یافتند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ، هادی حق شناس صبح امروز شنبه سوم اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران استاندار گلستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم استان گلستان با مشارکتی حدود 58 درصد، برگ زرین دیگری را دفتر تاریخ افتخارات این استان به ثبت رساندند.

حق شناس با اشاره به مشارکت 58 درصدی خاطرنشان کرد: درصد حضور مردم استان در این انتخابات از میانگین کشوری نیز بالاتر بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به اعلام نتایج شمارش آرا در حوزه های انتخابیه استان، نتایج قطعی را بدین شرح اعلام کرد:

در حوزه انتخابیه گنبدکاووس، "امان قلیچ شادمهر"، در حوزه انتخابیه علی آبادکتول "رحمت الله نوروزی"، در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر "غلامعلی کوهساری" و در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه "رضا آریانپور" به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

حق شناس گفت: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان، انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و یکی از آقایان "جلال ایری" و "رجب محمد آبادی" به مجلس راه خواهند یافت.

استاندار گلستان افزود: نتیجه قطعی شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است استان گلستان، شش حوزه انتخابیه دارد و هفت نماینده را راهی مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

انتهای پیام /