Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: از استان گلستان بیش از ۱۰ گروه استارتاپی در دسته های سه تا پنج نفره به مدت 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، رضا روشنی صبح امروز در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج استان گلستان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و جمعی از فعالان فضای مجازی استان اظهار کرد: این بزرگترین رویداد دیجیتال در دنیا است که ۲۵۰۰ گروه همزمان در سراسر کشور آن را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: از استان گلستان بیش از ۱۰ گروه استارتاپی در دسته های سه تا پنج نفره به مدت 48 ساعت با هم رقابت می‌کنند.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: هدف این رویداد دورهمی بسیجیان گلستانی برای تولیدات فاخر در فضای مجازی است.

روشنی خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در دهه فجر همراه با جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» و تجلیل از فعالان فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی است که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج با تکیه بر توانمندی‌های بسیجیان استان در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن از دوم تا چهارم بهمن ماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

در این رویداد که با شرکت چندین تیم تخصصی از سراسر استان برگزار می‌شود تیم‌های سه نفره طی 48 ساعت فعالیت مداوم در سه محور اعلام شده، اقدام به تولید محتوا می‌کنند.

اختتامیه این رویداد بزرگ در دهه فجر و با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه فضای مجازی و مهمانان استانی و کشوری همراه با تجلیل از نفرات برتر و اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

در اختتامیه این رویداد که به صورت همایش و تحت عنوان «بچه‌های حاج قاسم» برگزار می‌شود از فعالان فضای مجازی در حوزه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای بیام/