Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جهاد در عرصه فضای مجازی پیچیده تراز جنگ نظامی است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان گلستان اظهار کرد: رسانه ابزار عملیات روانی است و اگر رسانه را از عملیات روانی جدا کنیم دیگر کارایی خود را از دست می دهد.

معروفی با بیان اینکه باید در برابر عملیات های روانی دشمن سواد رسانه ای داشته باشیم، افزود: برای این منظور باید رصد اطلاعاتی دقیق صورت گرفته و تجزیه و تحلیل درستی از آن داشته باشیم تا بتوانیم پیام رسانه ای تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی صحیح در این زمینه باعث بازخورد مناسب می شود، اضافه کرد: باید به همه باید و نبایدها در فضای مجازی توجه کنیم زیرا در غیر این صورت جامعه دچار ناامیدی می شود.

معروفی با تأکید بر اینکه افسران جنگ نرم باید تفکر دشمن را در فضای مجازی بشکنند، گفت: انسجام در تولید محتوا در فضای مجازی حائز اهمیت است و شرط تولید محتوا دشمن شناسی است و بدانیم که اهداف دشمن در حوزه راهبردی و تاکتیکی و اقتصاد ما چیست تا فریب آنها را نخوریم.

وی گفت: انقلاب اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است و همه دنیای کفر در برابر ما ایستادگی کردند تا آرمان های انقلاب از بین برود اما باید به یاد بیاوریم که ایثارگران و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند و یک سانت از این خاک را به دشمن ندادند.

معروفی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تعرض به کیان و خاک این مملکت نیست بلکه دشمن به دنبال تصرف اراده و فکر و گرفتن شجاعت ملت ایران است بنابراین امروز باید مثل حاج قاسم سلیمانی جهادی کرده و این جهاد در عرصه فضای مجازی پیچیده تر از جنگ نظامی است.

کد خبر 4832344