Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در حالیکه سیل شهرستانهای آق قلا ، گمیشان و گنبدکاووس را در نوردیده اما شاهدیم با دخالتهای نماینده هزینه هایی که برای جبران خسارتهای سیل می آید به شهرهای دیگری می رود .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سیل گلستان در ابتدای سال کام خیلی از مردم را تلخ کرد تا جایی که رهبر معظم انقلاب به همه ارکان نظام دستور داد برای کاهش آلام مردم هر کاری می توانند بکنند.

حال که سیل تمام شده جبران خسارتهای آن در الویت است و در این مورد همه از جمله نمایندگان مجلس باید بشتابند .

متاسفانه برخی نمایندگان استان گلستان از جمله اسدالله قره خانی نماینده علی آباد با استفاده از روابط خود بجای اینکه به فکرمردم مناطق سیل زده باشد طی نامه ای برای "حوزه انتخابیه خودش" درخواست پول کرده است .

جالب است که در پاراف نامه وی که خطاب به جمالی نژاد معاون عمرانی کشور است ، جمالی نژاد گفته این رقم که حدود "یک و نیم میلیارد تومان" است از محل "جبران خسارتهای سیل" واریز شود در حالی که در حوزه انتخابیه آقای قره خانی شاهد سیل نبودیم اما مردم نجیب ترکمن صحرا این روزها شرایط سختی را در این گرما طی می کنند .

خوب است نمایندگان ملت که در روز اول قسم یاد می کنند که نماینده همه ملت هستند به فکر همه باشند .

photo 2019 07 14 23 15 33

انتهای پیام /