Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رییس کانون وکلا دادگستری گلستان گفت: در دو سال گذشته با چند پرونده کیفری قضات علیه وکلا و وکلا علیه قضات روبرو شدیم که اکثر آنها حل شده اما آیا چنین شکایاتی شایسته جایگاه وکیل و قاضی است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، رضا سلیمانی صبح امروز در نشست صمیمی حقوقدانان گلستان با رییس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: جامعه و مردم خیلی بین وکیل و قاضی تفاوت نمی‌گذارند و نارضایتی‌های نسبی برای هر دو قشر شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل باید هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و سایر دستگاه‌های فعال در امر برقراری عدالت ایجاد شود که این ارتباط در گلستان خوب ارزیابی می‌شود.

رییس کانون وکلا دادگستری گلستان تأکید کرد: بزرگ‌ترین مشکلات ما در برخی پرونده‌ها اسناد عادی در پرونده‌ها است و این نیاز است تدبیری اندیشیده شود که اسناد عادی از بین برود.

سلیمانی گفت: الزامی شدن وکالت یکی از نکات مهم در امر کاهش پرونده‌های قضایی است و حتی الزامی شدن وکیل باعث تسریع رسیدگی قاضی برای پرونده می‌شود.

وی بیان کرد: تنها انتقاد ما به دستگاه قضا و مجلس این است که باید قاضی‌های خوب را حفظ کنند زیرا اینها سرمایه‌های دستگاه قضایی هستند.

رییس کانون وکلا دادگستری گلستان متذکر شد: بیشترین مشکلات ما در تکریم وکلا در دادگاه‌ها و دادسراها است و در دادگاه‌های تجدیدنظر مشکل چندانی نداریم و انتظار داریم این مشکلات به حداقل ممکن برسد.

سلیمانی با اشاره به اینکه برخی از قضات جوان به جایگاه وکیل آشنا نیستند، گفت: در دو سال گذشته با چند پرونده کیفری قضات علیه وکلا و وکلا علیه قضات روبرو شدیم که اکثر آن‌ها حل شده اما آیا چنین شکایاتی شایسته جایگاه وکیل و قاضی است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/