Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان از اعزام 6000 دانش آموز مقطع متوسطه در سال جاری به اردوی راهیان نور خبرداد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از کلاس بیست؛ عبدالرضا برگزار امروز در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: یک هزار و 500 دانش آموز دختر در مرحله نخست به غرب کشور اعزام می شوند که امروز آغاز رسمی آن از آق قلا انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعزام اسمال نیز در سه مرحله انجام می شود، افزود: در آبانماه نیز یک هزار 500 دانش آموز دختر به مناطق جنوب کشور و در مرحله سوم 3000 دانش آموز پسر متوسطه در بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد .

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان تصریح کرد: 550هزار نفر دانش آموز در دفاع مقدس حضور داشتند که ثمره آن 36 هزار شهید دانش آموز است.

برزگر بیان کرد: اعزام راهیان نور، بهترین بستر انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

این مقام مسئول راهیان نور را بزرگترین حرکت فرهنگی دانست و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مفاهیم ارزشی انقلاب همچون گرامیداشت ایثار و مقاومت رزمندگان از مهمترین اهداف این اعزام است.

مسئول ببسیج دانش آموزی گلستان در خاتمه گفت: در سال گذشته 6500 دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیات غرب و جنوب کشور اعزام شدند .

گفتنی است؛ 71 نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان آق قلا با 2 اتوبوس به همراه 6 نفر از مدیران ومعاونین مدارس با برگزاری مراسمی از یادمان شهدای گمنام آق قلا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/