Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون انرژی مجلس از سه فقره شکایت زنگنه از خود خبر داد و گفت: فردا به منظور رسیدگی به این شکایات در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شده و اسناد لازم را ارائه خواهم کرد.

به گزارش تیتر آزاد، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت به خاطر سه موضوع از بنده شکایت کرده است.

وی افزود: زنگنه درباره سه موضوع دستگاه‌های کارتخوان در دفتر وزیر نفت، اظهار نظرم درباره فاز ۱۱ پارس جنوبی و همچنین موضوع پتروشیمی‌ها از بنده سه شکایت کرده است.

نماینده مردم ایذه در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: این سه شکایت از سوی وزیر نفت در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح و مقرر شده است صبح فردا هیأت نظارت در این رابطه تشکیل جلسه داده و بنده در این جلسه حضور پیدا کنم.

وی در همین اساس اضافه کرد: بنده فردا در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور خواهم یافت و احتمالاً وزیر نفت یا نماینده‌ای از وی بنا بر قاعده حضور خواهد داشت. دادگاه هم خواسته است تا این جلسه برگزار شود تا ببیند ما این مباحث را مطرح کرده‌ایم یا خیر.

خادمی همچنین خاطرنشان کرد: به هر حال ما برای سه شکایت مزبور قطعاً مستندات لازم را داریم و بخشی از اینها را هم سازمان‌های مربوطه تائید کرده‌اند. به عنوان مثال اظهار نظرم در خصوص وجود کارتخوان‌ها در دفتر زنگنه را هم وزارت اطلاعات تائید کرده که دستگاه پوز آنجا وجود داشته است گرچه در مرحله ابتدایی آقای زنگنه این موضوع را رد کرد اما پس از آن این مسأله را تائید کرد و اعلام کرد که این مربوط به یک از کارمندان بوده و بخشی از کارها را آنجا انجام می‌دادند.

وی همچنین یادآور شد: همه مواردی که بنده ذکر کرده‌ام با مدارک و مستندات کافی است و بنده ادله کافی برای دفاعیات و اظهاراتم دارم.

نماینده مردم ایذه بر همین اساس اضافه کرد: قطعاً در صورت لزوم ما حاضریم مستندات و مدارک خود را مبنی بر اظهاراتم در خصوص وزارت نفت به رسانه‌ها و افکار عمومی اعلام کنم و تاکنون هم هر صحبتی داشتم مستند بوده است اکنون هم برای ارائه مستنداتم کاملاً آماده هستم.

خادمی در خاتمه عنوان کرد: ما به هر حال مجبوریم که وظیفه خود یعنی همان بحث نظارتی را داشته باشیم و هر موضوعی را ببینیم صحبت، نطق، گفت‌وگو و مذاکره کرده یا تذکر می‌دهیم و این چیزی نیست که نخواهیم یا نتوانیم مطالب‌مان را مطرح کنیم.

منبع: فارس