Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جهت برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم نشست هم اندیشی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره اوقاف شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد؛ رئیس اداره ارشاد شهرستان آزادشهر با عنوان اینکه این جلسه با هدف ارتقاء کیفیت برگزاری این آزمون است اذعان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر اهمیت نفوذ قرآن بر دل و جان تاکید دارند هدف ما نیز از برگزاری این آزمون ها ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین نوجوانان و جوانان است.

طیبه رجنی با اعلام این خبر که این آزمون ساعت 8 صبح روز پنج شنبه دهم اسفند ماه امسال با شرکت 423 نفر برگزار می شود  افزود: حوزه مرکزی برگزاری این آزمون مدرسه شهید اشرفی اصفهانی ، پادگان نوده و روستای نراب است.

1

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آزادشهر تصریح کرد: به برگزیدگان  این آزمون در مقاطع مختلف جوایز قرآنی اهدا می شود و   تمامی شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای 95 را در تمامی رشته کسب کنند لوح تقدیر دریافت خواهند کر.


وی خاطر نشان کرد: همچنین به افرادی که حدنصاب نمرات را کسب کنند، گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/