Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به فضل الهی در چند روز گذشته چند بیمار مبتلا به کرونا که یکی از آن ها جانباز شیمیایی بود نیز با تدابیر سنتی بهبود یافتند.

 به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 12 توصیه مهم پزشکی برای پیشگیری و درمان کرونا ویروس از سوی پزشکان کاردان توصیه شده است.

به فضل الهی در چند روز گذشته چند بیمار مبتلا به کرونا که یکی از آن ها جانباز شیمیایی بود نیز با تدابیر سنتی بهبود یافتند.

اول باید عرض کنم از نظر حکما، ترس از بیماری و منفی نگری درباره آن باعث ضعف سیستم ایمنی بدن شده و پذیرش بیماری توسط بدن ساده تر می شود. لازم است بدانید ترس از کرونا کشنده تر از کروناست و بسیاری از تلفات این روزها به خاطر تلقین شدید بیمار در اثر جو رسانه ای است. نکته دیگر اینکه تدابیر شیمیایی و فضای بیمارستانها به خاطر ضدعفونی با مواد شیمیایی بیشتر ریه را درگیر می کند.

برخی تدابیر ساده اما بسیار اثرگذار و زودبازده برای پیشگیری و درمان کرونا به قرار زیر هستند:

1) ضدعفونی کردن صرفا با گلاب یا سرکه انگور طبیعی

2) خوردن هر 8ساعت یک قاشق م ـ خ عسل و سیاه دانه نیم کوب شده توسط هاونگ یا گوشگوب با نسبت 3واحد عسل و یک واحد سیاهدانه(در صورت وجود تب یا عفونت در ریه)

3) مالیدن روغن سیاهدانه روی قفسه سینه و پشت کتفها

4) بادکش گرم روی قفسه سینه و پشت کتفها

5) پک زدن قلیانی که در مخزن آبش فقطط عرق نعنا خالص ریخته بدون هیچ زغال و دودی. ده دقیقه صبح و ده دقیقه شب. این کار بسیار زیاد ریه را گرم و هرگونه عفونت را از بین می برد و تنفس را به سرعت راحت می نماید.

6) مصرف سیب یا آب سیب همراه چکاندن لیمو ترش تازه

7) پرهیز جدی از سردی ها و تری ها مانند ماهی،کاهو، مرکبات(به جز لیمو ترش) لبنیات و ...

8) درصورت تهوع، خوردن سماق یا رب انار ملس متمایل به ترش

9) استفاده از دود اسفند و دود عنبر نسا به شرط نداشتن سرفه شدید

10) استفاده از ترکیب 2 لیتر سرکه سیب به اضافه 250 گرم عسل خوب و دو بوته سیر رنده شده که 24 ساعت بماند و سپس استفاده شود.

11) کشمش خرما انجیر عناب را به مقداری مساوی مثلا هر کدام 200 گرم در یک قابلمه به اندازه 20 نفر برنج پخته می شود ریخته و با آب حدود 12 ساعت روی حرارت ملایم پخته شود سپس از سبد رد کرده و صاف شود تا یک شربت غلیظ حاصل شود. از این معجون صبح و شب هربار نصف استکان میل شود. این معجون برای عفونت ریه فوق العاده موثر است.

12) زدن ورقه های پیاز در عسل(مثل نان و ماست) و میل کردن در صورت سرفه خشک داشتن

موارد فوق برای درمان شدیدترین ابتلا به کرونا موثر است.

موارد 1و 2و 4 و 6 و 8 نقش پیشگیری را نیز دارد.

انتهای پیام/