Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

shahabi

امام جمعه آزادشهر گفت: مجلس مدرس ها می خواند تا مطالبات مردم را بدون هیچ ملاحظه ای طرح کند .

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، ضمن دعوت خویش و مومنین به رعایت تقوای الهی گفت : هیچ عزتی عزیزتر و گرامی تر از تقوا نیست .
ایشان با اشاره به دهم ربیع الثانی سالروز وفات کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن تسلیت به همه ی دوستان اهل بیت علیهماالسلام به نقل از امام صادق علیه السلام که فرمود : زنی از فرزندان من در قم مدفون می گردد . قم شهر ما شهر شیعیان ماست و اهل آن ولایت ما را پذیرفته اند .
خطیب نمازجمعه ادامه داد : اگر قمی ها ( علمای قم ) نبودند دیانت مردم در معرض تباهی قرار می گرفت ، قم با حضور پیروان شیعیان اهل بیت شکل گرفت که به دوران امامت امام باقر و امام صادق علیمهاالسلام بر می گردد . همه ی برکات قم به برکت وجود مقدسه ی حضرت فاطمه ی معصومه می باشد بطوریکه در شهر قم بیش از 400 امامزاده مدفون است .
حجت الاسلام شهابی بیان داشتند آن حضرت ملجا شیفتگان اهل بیت است و به برکت آن حضرت قم عشّ آل رسول گشت که از هشت در بهشت یک درب آن از قم گشوده می شود و به فرموده ی امام صادق علیه السلام با شفاعت حضرت معصومه سلام الله علیها همه ی شیعیان ما وارد بهشت می شوند .

حجت الاسلام شهابی در خطبه ی دوم با اشاره به رعایت تقوای الهی به خود و مومنین درباره ی نام نویسی نامزدهای انتخاباتی افزودند ، معمولا در نام نویسی ریزش هایی هم دارد و عده ای می مانند و عده ای می روند ، اینکه فرد احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شده کار خوبی است ، اما اینکه این مسئولیت را در خودش می بیند یا نه ! این مهم است . عزیزانی که اسم نوشتند توان کار را در خود دیدند و آمدند اما توان کار تنها کار را جلو نمی برد ، شانس برنده شدن به چه اندازه دارد و این کار را خودش یا دوستانش می توانند برآورده کنند ؟
خطیب نمازجمعه اشاره ای صحبت های مقام معظم رهبری گفتند که حضرت آقا فرمود : من و شما خودمان مسئولیم که ببینیم این کار را می توانیم قبول کنیم یا نه و این مساله بسیار مهمی است .
ایشان ادامه دادند : اگر توان مسئولیت سنگین مجلس را داریم پا به جلو بگذاریم و الا هنوز دیر نشده . مجلس مدرس ها می خواند تا مطالبات مردم را بدون هیچ ملاحظه ای طرح کند .
حجت الاسلام در ادامه به مناسبت روز 16 آذر ، روز دانشجو ضمن گرامی داشتن این روز بیان داشتند : 16 آذر یادآور ایستادگی دانشجویان مقابل استکبار جهانی است ، آنروزی که رئیس جمهور آمریکا بعد از چهار ماه کودتای ننگین 28 مرداد وارد دانشگاه تهران شد ، دانشجویان در اعتراض به مداخله ی استکبار در ایران مورد حمله قرار گرفتند و سه نفر از دانشجویان شهید شدند .
وی در ادامه گفت : حرکت ضد آمریکایی دانشجویان به سال 1332 بر می گردد و شیطنت آمریکا و خباثتش به کشور ایران اسلامی دیرینه و همیشگی است و با مذاکره حل شدنی نیست ، آنهایی که به مذاکره و تلفن دل بسته اند و راه چاره ی تحریم را تلفن و مذاکره می دانند بدانند که این خیالی بیش نیست .
ایشان تاکید کردند : دل به جوانان متخصص و کار آمد و انقلابی بدهید که حلال مشکلات و امید کشورند ، رونق تولید بر پایه ی اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد و راهبرد این نظام ، نظام انقلابی و مردم سالاری است که ناممکن را در نظر بعضی ها ممکن خواهد کرد .

انتهای پیام/سید مصطفی میرعرب رضی