Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- ️مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امسال از منابع ملی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و از منابع سفر رئیس جمهور به استان هم ۶ میلیارد تومان برای تکمیل محور آزادشهر به شاهرود اختصاص یافت.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، حسین محبوبی در خصوص پروژه محور آزادشهر به شاهرود اظهار کرد: محور آزادشهر به شاهرود به طول ۶۵ کیلومتر در دست تعریض و احداث است..

وی با بیان اینکه این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر سه پیمانکار در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: پیمانکار نخست این پروژه در محدود آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعویض محور و احداث چهار دوربرگردان در این محور فعالیت می کند و پنج میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار به این منظور قرار گرفته است.

محبوبی یادآور شد: مشکلاتی در این محور وجود داشت مثل آزادسازی اراضی در محل دور برگردان ها که با همکاری فرماندار آزادشهر رایزنی با مالکان انجام شد و امیدواریم با همراهی مالکان بحث آزادسازی این اراضی انجام شود و با احداث دوربرگردان ها این محور ایمن سازی شود.

وی در ادامه افزود: قطعه دوم با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند و پیمانکار در محور آزادشهر به شاهرود پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: قطعه سوم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته و نزدیک به ۱۰ کیلومتر در انتهای مسیر ۳۰ کیلومتری این پروژه را شامل می شود که با پیمانکاران انعقاد قرارداد شده و پیمانکار در این مسیر در حال فعالیت است.

محبوبی یادآور شد: امیدواریم با پیشرفتی که در کار اتفاق افتاده است تا انتهای سال ۹۸ و یا ابتدای سال ۹۹ شاهد اتفاق های خوبی در این محور باشیم و بتوانیم بخشی از مسیر کار تعریض و آسفالت آن را انجام دهیم.

وی افزود: امسال از منابع اعتبار ملی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این محور تخصیص اعتبار شده و از محل منابع سفر رئیس جمهور به استان گلستان هم ۶ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

محبوبی گفت: همچنین از محل اعتبارات سیل هم امیدواریم ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این محور جذب کنیم و بتواند تعرض این محور را به پایان برسانیم و این محور چهار بانده شود و بتواند در افزایش تردد تاثیر مثبتی داشته باشد.

کد خبر 4755618