Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه آزادشهر در مراسم بزرگداشت شهدا گفت: اتاق‌ فکر دشمنان با تحقیقات و بررسی های فراوران به این نتیجه رسیده است که شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم غیور ایران، علت اصلی تمامی پیروزیها و پیشرفتهای ایران اسلامی می باشد لذا می کوشند تا با هر روشی که شده، یاد و خاطره شهدا در بین ملت ایران به فراموش سپرده شود.

به گزارش تیتر آزاد ، سرهنگ پاسدار علی دیلم ، فرمانده سپاه آزادشهر در مراسم شهدا آبروی محله و افتخار کوچه‌ها، که برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان محمد علی ترک احمدی و مهدی بربری نژاد در جلوی منزل پدر این شهیدان بزرگوار برگزار شده بود، اظهار کرد: این انقلاب به برکت خون پاک شهدا ، رشادت های ملت غیور ایران، بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است و همه‌‌ی ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

سرهنگ دیلم افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم ایران نقش بسیار مهمی در پیروزهای بدست آمده در جنگ تحمیلی و سایر موفقیتهای کشور در دوران جنگ و پس از آن داشت .

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، تحمل پیشرفتهای ایران در حوزه‌های مختلف علمی، معنوی، عمرانی و ... را نداشته و همواره سعی دارند به هر روشی که می شود، ایران را از مسیر پیشرفت خود منحرف کنند.

فرمانده سپاه آزادشهر تصریح کرد: اتاق‌ فکر دشمنان با تحقیقات و بررسی های فراوران به این نتیجه رسیده است که شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم غیور ایران، علت اصلی تمامی پیروزیها و پیشرفتهای ایران اسلامی می باشد لذا می کوشند تا با هر روشی که شده، یاد و خاطره شهدا در بین ملت ایران به فراموش سپرده شود و فرهنگ ایثار و شهادت جای خود را به فرهنگ ابتذال غربی دهد. اما به خواست خدا، مردم با بصیرت و آگاهی ما این نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی که ایجاد حکومتی بر مبنای اصول ناب اسلامی را برای منافع خود پر خطر می دید، در زمانی که انقلاب ما تازه به پیروزی رسیده و نوپا بود جنگی نابرابر را برما تحمیل کرد، اما رزمندگان غیور این مرز و بوم، با رشادتها و دلاوریهای فراوان از همه هستی خود گذشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمنان بیفتد.

سرهنگ دیلم در پایان تاکید کرد: نام بردن از شهدا، افتخار و عزت به ارمغان خواهد آورد. هر کس بخواهد از افتخارات جای جای ایران اسلامی بگوید بدون شک در ابتدا باید نام شهیدان آن دیار را به زبان جاری کند، زیرا شهدا افتخار کوچه و محله‌های ما می باشند. فرهنگ ایثار و شهادت است که پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را به همراه دارد و هر کجا که ما از مسیر شهدا خارج شدیم، کشور از همان محل دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/