Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: از بین ۸۳۰ واحد مسکونی‌ تخریب شده در سیل که باید مجددا احداث شوند، آوار برداری ۴۶۰ واحد به اتمام رسیده و پی کنی شده و از این بین در۳۰۰ واحد مسکونی تا اجرای فنداسیون پیشرفت داشته است.

به گزارش تیتر آزاد، مرتضی احمدی رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان آزادشهر و رامیان در نشست خبری با خبرنگاران آزادشهر ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: در بازسازی واحدهای تخریب شده سیل اخیر در شهرستان آزادشهر و رامیان، ۸۳۰ واحد مسکونی نیاز به احداث مجدد دارند که از این بین منابع مالی ۷۰۰ واحد مسکونی تامین شده است و ۶۲۰ پرونده به بانک معرفی شده است.

وی افزود: : تا قبل از سیل ما ۷۰۰۰ واحد روستایی را مقاوم سازی کرده بودیم که حدود ۳۰ درصد واحدهای مسکونی روستاهای آزادشهر و رامیان را دربر می گیرد و با احداث این ۸۳۰ واحد دیگر ، آمار واحدهای مقاوم سازی شده بهتر خواهد شد.

احمدی بیان کرد: از بین ۸۳۰ واحد مسکونی‌ تخریب شده در سیل که باید مجددا احداث شوند، آوار برداری ۴۶۰ واحد به اتمام رسیده و پی کنی شده و از این بین در۳۰۰ واحد مسکونی تا اجرای فنداسیون پیشرفت داشته است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان آزادشهر و رامیان تصریح کرد: شهرستان آزادشهر نسبت به شهرستان رامیان خرابیهای بیشتری داشته و از بین ۸۳۰ واحد در حال احداث ۶۵۲ واحد مربوط به آزادشهر می باشد . اعتبار ۶۰۰ واحد در آزادشهر تامین و ۵۶۰ واحد به بانک معرفی شده و ۳۶۰ واحد تا انعقاد قرارداد با بانک پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ساختمانهای احداثی آزادشهر مربوط به بخش چشمه ساران می باشد و حدود ۴۰۰ واحد مسکونی آن متعلق به ۴ روستای نراب، کاشیدار، وامنان و سیب چال است. 

احمدی گفت: در شهرستان آزادشهر ۳۷۰ خانه آوار برداری و پی کنی شده که از این بین ۲۲۷ واحد تا اجرای فنداسیون، ۱۲۱ واحد تا اجرای ستونها، ۴۲ واحد تا اجرای سقف، ۸ واحد دیوار کشی و یک واحد مسکونی بطور کامل ساخته شده است. در خصوص رامیان نیز این آمار به شرح زیر است. ۹۰ واحد آوار برداری و پی کنی، ۷۳ واحد فنداسیون، ۲۹ واحد تا اجرای ستونها،  ۸  واحد تا اجرای سقف و ۴ واحد دیوار کشی شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان آزادشهر و رامیان در پایان اعلام کرد: در آزادشهر ۱۰۰ واحد مسکونی مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۴۰ واحد مسکونی مربوط به مددجویان بهزیستی می باشند که ساخت انها را در اولویت قرار داده ایم.

انتهای پیام/