Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر گفت:شغل خبرنگاری شغل بسیار سختی است که خبرنگار در قبال هر کلمه و جمله‌ای که می نویسد و یا بیان می کند، باید در فردا روز ( در دنیا و آخرت) پاسخگو باشد. لذا باید در انتقال اخبار دقت بیشتری انجام دهیم.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری یکی از شغلهای سخت و خیلی مهم است ، اما متاسفانه یک کم لطفی‌هایی نسبت به خبرنگار و خبرنگاری رخ می دهد که باید در آن تامل و تفکر شود.

وی افزود: بحث قلم و نوشتن بسیار مهم می باشد و اهمیت آن را زمانی متوجه می شویم که بدانیم، اولین سوره‌ای که بر پیامبر اکرم نازل شد، در بحث قلم و نوشتن بوده است.

حجت الاسلام یازرلو بیان کرد: رسالت مهم خبرنگاری، اطلاع رسانی است، اما اطلاع رسانی‌ای صحیح و دقیق و برای این منظور، خبرنگار باید متخصص و متعهد باشد. اگر تخصص با تعهد همراه نشود، خبرنگار وظیفه‌اش را به نحو احسنت انجام نخواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر تصریح کرد: تعهد یعنی اخلاق محوری و اخلاق مداری، بیان واقعیتهایی که در جامعه وجود دارد، تشریح خبرها اما منصفانه و محترمانه و نه مغرضانه و با توهین.

وی گفت: در جامعه امروز با وجود این همه هجمه دشمنان، اعتماد سازی و امید بخشی به جامعه یکی از رسالتهای مهم خبرنگاران است. البته نباید کاستی اتفاق بیفتد و نسبت به مشکلات غافل شویم و آنها را مطرح نکنیم. منظور این است که دنبال مایوس کردن مردم نباشیم.

IMG 6608

حجت الاسلام یازرلو خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم می باشند و رسالت مهم و سختی را برعهده دارند و باید واقعیتها را بیان کنند. نکند که خدای ناکرده بخاطر وابسته بودن به گروه، حزب و یا جریانی مطالبی را مطرح کند که واقعیت نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر اظهار کرد: شغل خبرنگاری شغل بسیار سختی است که خبرنگار در قبال هر کلمه و جمله‌ای که می نویسد و یا بیان می کند، باید در فردا روز ( در دنیا و آخرت) پاسخگو باشد. لذا باید در انتقال اخبار دقت بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: ما در تاریخ خبرنگارانی همچون امام سجاد و حضرت زینب داشتیم. بزرگانی که حقیقت حادثه کربلا را برای مردم بیان کردند تا خبرنگاران بی تعهد اخبار واقعه کربلا را وارونه برای مردم بازگو نکنند.

حجت الاسلام یازرلو در پایان گفت: اینکه روز شهادت شهید سارمی را به عنوان روز خبرنگار انتخاب کرده‌اند به این خاطر است که اتمام حجتی باشد برای خبرنگاران تا مانند آن عزیز واقعیتها را بگویند و دستاوردهای انقلاب را به جهانیان برسانند.

انتهای پیام/