Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بی‎منطق‎ترین حرکت «ترامپ» بود، گفت: سیاستمداران دنیا نسبت به این حرکت نابخردانه واکنش نشان دهند و سکوت نکنند.

به گزارش تیبتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‎الاسلام عین‎الله شهابی ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه آزادشهر با تسلیت شهادت امام محمدتقی(ع) اظهار کرد: انسان عالِم در مسائل دینی و علمی، عامل است و همه انسان‎ها در هر حیطه شغلی که فعالیت می‎کنند باید دانسته‎های خود را به دیگران منتقل کنند و این ویژگی انسان باتقوا است.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا(س) تصریح کرد: اسلام برای خانواده ارزش ممتازی قائل است و اسلام آمده تا زندگی انسانی شکل بگیرد.

*تمام برنامه‎های آمریکا براساس دروغ و نفاق است

امام جمعه آزادشهر افزود: سردمداران آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای اروپایی که پُر از دروغ، ظلم و حیله، جنایت و خیانت هستند انسان نیستند بلکه بشر در شکل انسان هستند.

شهابی با بیان اینکه فکر ترامپ و انگلیس صهیونیستی است، بیان کرد: اینها لقمه حلال در زندگی نخوردند و صدها انسان بی‎گناه را از بین بردند.

وی با بیان اینکه در خاورمیانه جنایتی نشده که آمریکا در آن دخالت نداشته باشد، متذکر شد: چطور می‎شود سبک زندگی را از آمریکا و اذنابش بگیریم که سراسر دروغ و پُر از حیله و نینرگ است؟!

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه تمام برنامه‎های آمریکا براساس دروغ و نفاق است، یادآور شد: آمریکا که ادعا می‎کند برحق است در منطقه خاورمیانه و آفریقا چه می‎کند؟ عامل تمام ناآرامی‎های منطقه و شکل‎گیری فرقه‎های آیین اسلام آمریکا، استعمار پیر و صهیونیست‎ها هستند.

شهابی متذکر شد: ما قرآن کریم و اهل بیت (ع) داریم که بهترین الگوی ما هستند حال چگونه است که از غربی‎ها الگوگیری کنیم، برخی که چند سال در کشورهای خارجی زندگی کردند تصور می‎کنند که آنجا مدینه فاضله است حال آنکه قلب اسلام در ایران است و امام زمان (عج) اینجا یارگیری می‎کند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی بهترین سبک زندگی است، اذعان کرد: خانواده سالم به مثابه جامعه سالم است و ازدواج سالم منجر به تربیت فرزندان صالح با تربیت صحیح می‎شود.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه برخی از کشورها به ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی افتخار می‎کنند، خاطرنشان کرد: 40 سال مقاومت در برابر توطئه‎ها و تحریم‎های آمریکا نشان می‎دهد ایرانی‎ها مقاوم هستند و پیروزی از آن انسان‎های مقاوم است.

*طرح مذاکره از سوی آمریکا یک بازی سیاسی است

شهابی به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: تحریم وزیر امور خارجه کشور بی‎منطق‎ترین حرکت «ترامپ» بود و انتظار داریم که سیاستمداران دنیا نسبت به این حرکت نابخردانه واکنش نشان دهند و سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت منطق است، ابراز کرد: طرح مذاکره از سوی آمریکا یک بازی سیاسی است و راهبرد ما نه جنگ و نه مذاکره بلکه مقاومت است و تنها راه موفقیت ملت ایران در برابر تحریم‎های ظالمانه مقاومت است.

امام جمعه آزادشهر با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگاران پرچمداران عرصه خبر در کشور و منطقه هستند و صداقت در خبر وظیفه اصلی یک خبرنگار است.

شهابی بیان کرد: شبکه‎های مجازی در این زمانه بسیار گسترده است و در خانه‎های در بسته ما نیز راه باز کرده و برکات و مضرات زیادی دارند که باید نسبت به آنها مراقبت و مواظبت شود.

وی افزود: خبرنگاران باید عرق انسانی و وجدان کاری داشته باشند و نباید به تخریب افراد دست بزنند و باید در دفاع از ارزش‎ها پیشقدم باشند.

انتهای پیام/