Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم کلنگ زنی کارخانه اسید سولفوریک در شهرک صنعتی آزاشهر واقع در جاده نوده برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، مراسم کلنگ زنی کارخانه اسید سولفوریک در شهرک صنعتی آزاشهر واقع در جاده نوده با حضور حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر مسئولین و خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عباس گودرزی سرمایه گذار کارخانه ضمن عرض خوش امد به مهمانان ، اظهار کرد: بنده و شرکا با هدف اشتغالزایی و بحث خودکفایی کشور از مواد اولیه مواد شوینده و کودهای شیمیایی و باز کردن مشکلی از مشکلات مردم و کشور تصمیم به ساخت این کارخانه گرفتیم.

3

وی ادامه داد: این هفتمین کارخانه کشور در خصوص تولید اسید سولفوریک خواهد بود و در آن ۲۵ نفر بصورت مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

گودرزی در رابطه با زمان افتتاح و هزینه براورد شده برای ساخت این کارخانه گفت: تلاش ما این است که تا دهه فجر این کارخانه را افتتاح کنیم. این کارخانه هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان در بر خواهد داشت که علاوه بر آورده شخصی از منابع تسهیلات بانک ملی استفاده خواهد شد.

سرمایه گذار کارخانه اسید سولفوریک آزادشهر بیان کرد: ما به حمایت مسئولین نیاز مبرم داریم. اولین نیاز ما برق است و امیدواریم اداره برق دست ما را بگیرد.

وی افزود: البته از بخارهای حاصل از اسید سولفوریک می توان برق تولید کرد و شاید در آینده این کارخانه در این خصوص خودکفا شود. 

گودرزی درباره آشنایی خود و شرکایش در خصوص این طرح تصریح کرد: بنده یک سالی است که روی این طرح مطالعه کرده ام. شرکای بنده نیز تخصص مرتبط با ساخت مواد شوینده دارند. ما بر این باور هستیم که می توانیم و در سایه عنایات امام زمان (عج) و نایب برحقش خواهیم توانست و پوزه تمام دشمنان را به خاک می مالیم.

سرمایه گذاری کارخانه در پایان در خصوص تحریم ها و شرایط کشور گفت: درختی که ۴۰ ساله شده و تنه ی ان تنومند و قطور است با تبرهای کند به زمین نخواهد افتاد. این تجربه ۴۰ ساله بنده است. دشمنان هر دفعه برنامه ای برای ضربه زدن به انقلاب می ریزند که این برنامه ها همیشه با شکست مواجه شده و خواهد شد. البته کمی فشار بر روی کشور و مردم وجود دارد که باید ان را تحمل کنیم. و ما نشان دادیم که این فشارها نمی تواند ما را از پا در بیاورد.

بعد از سخنان گودرزی ، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در سخنان خود اعلام کرد: ما چند قطعه از زمینها اطراف این کارخانه را خالی می گذاریم تا بعد از افتتاح، برای توسعه کارخانه مشکلی وجود نداشته باشد.

4

وی ادامه داد: آزادشهر تنها شهری است که در شهرک صنعتی زمین زیاد دارد. بقیه شهرک صنعتی های استان به دلیل واگذاری زمین بیش از نیاز تولید ها به آنها محدودیت پیدا کرده اند. ما در تلاشیم تا با مدیریت بتوانیم به تولیدیهای زیادی زمین بدهیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک ۶ تولیدی دیگر در این شهرک صنعتی کلنگ خواهند خورد.

فرماندار آزادشهر در خصوص تلاش برای توسعه شهرستان گفت: برای بزرگراه آزادشهر به شاهرود علاوه بر پیمانکار قبلی یک پیمانکار جدید نیز مشغول به کار شده است. پیمانکار قبلی نیز بعد از حل مشکل معارضین، با جدیت به کار خود مشغول است.

وی ادامه داد: در مسیر آزادشهر به نوده نیز دو پیمانکار مشغول به کار شدند. یک پیمانکار در خصوص روشنایی مسیر و دیگری در خصوص بستر سازی و فضای سبز با تلاش مضاعف مشغول به کار هستند. خوشبختانه شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و با سرعت به پیش می رود.

حسینی در پایان از بانک ملی بخاطر همراهی در برنامه پیشرفت شهرستان تشکر کرد.

1

2

5

6

7

8

9

انتهای پیام/