Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عصر روز گذشته همزمان با هفته دولت پروژه های اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه شهرستان آزادشهر بصورت متمرکز افتتاح شد.

به گزارش تیتر آزاد، طی مراسمی با حضور شفائی فرماندار آزادشهر، زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان، جفائی بخشدار چشمه ساران و جمعی از مسئولین شهرستانی و اهالی روستای وامنان و شوراها و دهیاران بخش چشمه ساران در روستای وامنان از توابع بخش چشمه ساران افتتاح و کلنگ زنی گردید.

افتتاح و کلنگ زنی این پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال بود که حدود 2500 نفر از خانوادهای روستای شهرستان از خدمات این پروزها بهره مند گردیدند.

افتتاح سه هزار و دویستمین واحد مقاوم سازی شده مسکونی روستایی در سطح شهرستان، افتتاح طرحهای هادی روستاهای مزرعه یزدانی و آغاز عملیات اجرای طرحهای هادی روستاهای وامنان، کاشیدار و احمد آباد از جمله این پروژه ها بود.
حبیب شفایی فرماندار آزادشهر، در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت و ارائه گزارشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان افزود: در هفته دولت و درشهرستان آزادشهر 68 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 507 میلیارد و 712 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی خدمات و ویژگی های برجسته دولت تدبیر و امید را در سطح ملی و منطقه آزادشهر بیان کرد و از بارزترین ویژگی های دولت تدبیر و امید تبعیت از ولایت فقیه و قانون گرایی و عمل به قانون برشمرد.
شفائی بازگشت امید و نشاط به کشور و توجه ویژه بطرح تحول سلامت و کاهش تورم 40 درصدی به 13 درصدی در سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی را نقطه عطف در دولت تدبیر و امید دانست.

فرماندار آزادشهر افزود: استفاده از همه سلایق ها در سطوح مختلف دولت ، نقدپذیری دولت ، ایجاد ثبات در کشور و همچنین توجه ویژه دولت به طرح های تحول سلامت، نور امید را در دل مردم روشن نموده است.

در ادامه یک با منزل مقاوم سازی شده بصورت نمادین افتتاح و به بهره برداری رسید.

titreazad7

انتهای پیام/