Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کارشناس امورآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستانآزادشهر ازآغاز ثبت نام مسابقه تفسیری نور الهدی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تیتر آزاد، حمید رضا ملکان، در گفتگو با خبرنگار ما، با اعلام این خبر گفت: ثبت‎ نام هشتمین دوره مسابقه تفسیر نورالهدی از ۲۵ خردادماه در آزادشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

ملکان افزود: به منظور آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم و تفاسیر قرآن و آموزه های قرآنی و با هماهنگی بعمل آمده ثبت نام هشتمین دوره مسابقه نورالهدی در دو رشته تفسیر یک جزء شامل جزء ۲۴و تفسیر سه جزء شامل جزء۲۵،۲۴، و ۲۶ از تفسیر نمونه آغاز شد.

وی افزود: این مسابقه همه ساله در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی برگزار می‌شود،که ثبت نام از شرکت کنندگان به طور اینترنتی و در سایت تلاوت و ادارت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

کار شناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان ساخت: امسال در هشتمین دوره مسابقه نورالهدی، فایل تفسیر نمونه در سایت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی قرار داده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تفسیر نمونه را از این سایت دانلود کرده و حتی نرم‌افزار آن را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند.

انتهای پیام/