Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بمناسبت هفته قوه قضائیه، جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کردند.

 به گزارش تیتر آزاد، بمناسبت هفته قوه قضائیه، جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش آزادشهر با کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه،همکاری متقابل کارکنان دادگستری با آموزش و پرورش را در زمینه راههای مقابله با جرم موجب افزایش آگاهی دانش آموزان و کاهش جرم در جامعه بیان کرد.

x95

در ادامه بازاری رئیس دادگستری آزادشهر ضمن تشکر از کارکنان آموزش و پرورش و فرهنگیان این شهرستان بعنوان متولیان فرهنگ جامعه،نقش فرهنگیان را در هم افزایی،همدلی و همکاری دستگاه قضا با مردم از طریق مدارس و دانش آموزان سازنده و مفید عنوان کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از خدمات و تلاشهای ارزنده رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان تجلیل شد.

x96

 

در دیداری دیگر حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت گرامیداشت هفته قو قضائیه و یاد و خاطر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در محل دادگستری شهرستان با ریاست دادگستری و دادستان و چند تن از قضات شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار شفائی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان نمود: همواره قوه قضائیه در یک نگاه، یک مدیریت قاطع را در بر داشته ولی در خیلی از موارد دست گیر مردم بوده و موضع پیشگیرانه داشته است و در این راستا از مشکلات سر راه مردم کاسته است.

وی در ادامه افزود: مردم با مراجعه به قوه قضائیه انتظار این را دارند که از رنج های آنها کاسته شود و عدالت را لمس کنند اگر چه کارها ی بسیار خوبی انجام شده ولی یقینا" انتظارت بیشتر شده است.

1435065603 img 0277

1435065713 img 0276

انتهای پیام/