Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: فرزندان امام و انقلاب زنده هستند و اجازه نخواهند داد و همه ی نیروهای ارزشی و بسیجی در مقابل نفوذ دشمنان خواهند ایستاد.

به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ دکتر کریمی اول در یادواره شهدا مسجد امیرالمومنین آزادشهر گفت: امروز در حکومت اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری، با عزت و سربلندی در جبهه حسینی قرار داریم.

وی افزود: یکی از ویژگی های جبهه حسینی، مطیع محض ولایت بودن است که شهدای ما این ویژگی را داشتند و الگوی این موضوع را در واقعه کربلا می توان در حضرت ابوالفضل (ع) دید.

کریمی اول با بیان اینکه وفای به عهد، یکی دیگر از ویژگی های جبهه حسینی است، افزود: روزی که امام خمینی (ره) را شناختیم عهدو پیمان بستیم تا پای جان بر سر آرمان های امام خواهیم ایستاد و شهدا نیز به عهدشان وفا کردند، زیرا جنگ را جناحی نمی دیدند، و امروز وفای به عهد اینست که به گروه و جنا ح و حزبی دل نبندیم و ما پیرو امامی هستیم که فرمودند: هیچ گاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید و این را از حسین بن علی (ع) برده ایم که تاپای جان خواهیم گفت: "هیهات منا الذله".

جانشین سپاه نینوا خاطرنشان کرد: امروز فلسطین نماد مظلومیت است و از هر کمکی به آنها دریغ نخواهیم کردک که کمک به مظلوم هم یکی دیگر از ویژگی های جبهه حسینی است.

وی افزود: بعضی ها امروزها به دنبال تحریف اصول و مبانی امام خمینی (ره) هستند، بصیرتی که امروز ملت ایران دارد و گوش به فرمان رهبر است باعث شده است که از بحران ها عبور کنیم، چرا که بصیرت و اقدام به موقع از ویژگی های جبهه حسینی است و مردم با بصیرت ایران بعد از فتنه 88 با حضور به موقع و گسترده خود در 9 دی چشم دشمنان و فتنه گران را کور کردند.

سرهنگ کریمی اول با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این بود که در مذاکرات زمینه ای را برای نفوذ فراهم کنند، تصریح کرد: نفوذ بحث جناح و گروه نیست و دشمن به این نتیجه رسیده است که نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و ... کنند تا انقلاب اسلامی را نابود کند.

وی اذعان داشت: فرزندان امام و انقلاب زنده هستند و اجازه نخواهند داد و همه ی نیروهای ارزشی و بسیجی در مقابل نفوذ دشمنان خواهند ایستاد و با همه ی توان و با همه ی هستی گوش به فرمان ولایت هستیم و با شهدا عهد بستیم و پای آن هستیم و تنها نگاهمان به جایگاه ولایت است.

وی افزود: عزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست و عنصری که در این انقلاب وجود دارد، مقاومت و ایستادگی است.

کریمی اول در پایان اظهار داشت: امروز کلیه نیروهای مسلح و بسیج در اوج آمادگی هستند و با کوچکترین خطای دشمنان، قطع الیقین پاسخ ما بسیار کوبنده، سخت و غافلگیر کننده خواهد بود.

انتهای پیام/