Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر از اجرای گشت مشترک طرح ویژه نظارتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، خلیل رجبلی در این باره گفت: طی هماهنگی های بعمل آمده با ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و شبکه بهداشت و درمان ، با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانه و لزوم ارائه خدمات شایسته به مسافران، این اداره اقدام به برگزاری گشت مشترک برای بازدید از محل نمازخانه ها ، سرویس های بهداشتی و واحدهای کبابی بین راهی شهرستان آزادشهر نموده است .

وی افزود: در این بازدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سایر موارد توسط بازرس این اداره و نمایندگان شبکه بهداشت و میراث فرهنگی به متولیان و متصدیان این واحدهای تذکر داده شد . 

رجبلی خاطرنشان کرد: در همین راستا و بمنظور رصد شبکه توزیع دارو و جلوگیری از عرضه داروهای قاچاق تقلبی و تاریخ گذشته از داروخانه های سطح شهر در قالب گشت مشترک بازدید بعمل آمد .

وی اظهار داشت : در بررسیهای بعمل آمده که جهت عدم توزیع داروهای قاچاق و تقلبی و همچنین مطابقت تاریخ تولید و انقضا ،رعایت قیمت ها و درصدهای سود مصوب صورت گرفت، الحمدالله هیچگونه تخلفی مشاهده نگردید .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر در پایان تصریح کرد: برنامه بازدید از داروخانه ها و گشت های مشترک بطور مستمر طبق برنامه زمان بندی شده ادامه خواهد داشت .

titreazad5

titreazad5

titreazad5

titreazad5

انتهای پیام/