Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار و متدین این شهرستان در مصلی بزرگ خاتم الانبیاء آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی، اظهار کرد: حماسه اربعین هر سال که به پیش می رویم، با شکوهتر و با عظمت تر از سال گذشته شکل می گیرد و انجام می شود.

وی افزود: عزت، اقتدار و وحدت مسلمین به ویژه شیعیان جهان در پیاده روی اربعین حسینی مشهود است و با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق، محبت امام حسین (ع) دلها را به هم نزدیکتر کرد و انشا ا... روزی برسد که محبت امام حسین همه‌ی مردم دنیا را دور هم جمع کند و زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: از ملت عراق سپاسگزاریم بخاطر پیام محبت آمیزی که برای مردم ما فرستادند. مردم عراق در پیام خود خطاب به مردم ایران گفتند؛

«زائران اربعین عزیز ایرانی...

به سوی ما بشتابید تا خود را فدای شما کنیم... بیایید و نگران نباشید

بدون هیچ توشه و مالی بیایید که نیازی به آن ندارید.

دلهامان را قبل از راه برای شما فرش کردیم و از آب چشمانمان سیرابتان می کنیم،

بشتابید که بدون شما اربعین حسین برگزار نخواهد شد و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت شما نیست.

ما در انتظار شما هستیم و اگر چیزی نداریم تکه نانمان را با شما تقسیم خواهیم کرد...

مگر ممکن است نباشید!! بیایید که سفره ها پهن است و شعله گازها روشن است و دیگ ها آماده است... و دیوان های پذیرایی ما باز است...

و چشم های ما به سوی مرزها دوخته شده و منتظر رویت شما عزیزان هستیم، ما را ناامید نکنید چراکه امام حسین با شما بهتر دیده می شود.»

امام جمعه آزادشهر در ادامه بیان کرد: شعار امثال زائران امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی «حب الحسین یجمعنا» است. بصیرت ملت مسلمان و وحدتی که به واسطه‌ی محبت امام حسین (ع) در بین آنها ایجاد شده است، تمام نقشه های دشمنان استکباری را نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد: رسانه های غربی که مدعی بی طرفی هستند از به نمایش کشیدن پیاده روی صلح آمیز اربعین خودداری می کنند. اکنون وظیفه رسانه های کشورهای اسلامی است تا این حرکت حماسی و عظیم را تبلیغ کنند و به دنیا نشان دهند که رسانه های غربی در جهت منافع استکبار فعالیت می کنند و شعارهایی که در حمایت از صلح و دفاع از مردم دنیا می دهند ، دروغی بیش نیست.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته اولیا و مربیان اعلام کرد: مدرسه خانه دوم فرزندان ما می باشد و در تربیت فرزندان ما تاثیر زیادی دارد. ما بیاد ببینیم چه کسی ، چه چیزی را خوراک ذهن فرزندانمان می کند. به همین جهت ارتباط اولیا و مربیان اهمیت زیادی دارد.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: خانواده و مربیان باید با ارتباط نزدیکی که با هم می گیرند، تلاش کنند تا تحولی در فکر و رشد کودکانمان ایجاد کنند. از همین تریبون از زحمات مربیان عزیز که خالصانه برای تربیت فرزندان ما تلاش می کنند تشکر می کنم.

امام جمعه آزادشهر گفت: در هفته سلامت قرار داریم. انسان زمانی که بیمار شود تازه ارزش سلامتی را متوجه می شود. بهتر است با تغذیه سالم و ورزش از بیمار شدن جلوگیری کنیم. زیرا ورزش در بهداشت جسم و روان تاثیر گذار می باشد و سلامت روح با سلامت جسم گره خورده است.

خطیب جمعه آزادشهر با اشاره به ابلاغ سند جامع تحقق تمدن نوین اسلامی از سوی امام خامنه ای، اظهار کرد: پیام حضرت آقا، دشمنان ما را نا امید کرد. در شرایطی که سلطه گران از پایان انقلاب اسلامی سخن می گفتند، مقام معظم رهبری اقتدار جمهوری اسلامی را با این پیام معرفی کرد و نوید سند جامع ۵۰ سال آینده را داد. ما مطمئن هستیم که انقلاب ما ادامه خواهد داشت و این ظالمان و سلطه گران هستند که نابود خواهند شد.

وی با اشاره به قتل خاشقجی توسط عربستان و دفاع امریکا از آنها، بیان کرد: آمریکایی ها همواره از تروریست و حامیان آن حمایت کرده اند و جالب است که امثال آمریکا و عربستان که ایجاد کنندگان داعش هستند، مدعی حقوق بشر می شوند.

حجت الاسلام شهابی در پایان گفت: حضرت امام (ره) فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما در ۱۳ آبان با حضور پرشور خود در راهپیمایی نشان خواهیم داد که تحریم های آمریکا در اراده ما تاثیری نگذاشته است و نشان خواهیم داد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/.