Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی آزادشهر از اجرای طرح هجرت 3 در مناطق محروم و 5 آموزشگاه شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، سرگرد پاسدار محمدجواد محمدی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در ایام تابستان در 5 مدرسه شهرستان آزادشهر اردوهای طرح هجرت ۳ (بهسازی و مرمت مدارس ) برگزار خواهد شد.
وی افزود : این طرح در قالب بهسازی مدارس ، زیبا سازی ، آشنایی دانش آموزان با انواع حرفه ها ، آموزش های عقیدتی ، علمی ، هنری و . . . ، محرومیت زدایی در روستاها و برنامه های جانبی از قبیل نماز جماعت ، اردوی تفریحی ، بازیهای ورزشی و … همراه است .
محمدی با اشاره به اینکه دانش آموزان حاضر در این طرح از پایه متوسطه نیز می باشند، افزود: در سال جاری تعداد 400 نفر روز دانش آموز در این طرح شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حرکت عظیم بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که توسط سفیران کار و تلاش عملی می شود را موجب برطرف کردن نیازهای کشور در عرصه های گوناگون تلقی کرده اند که با فعال سازی تمام ظرفیت های موجود عملی خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان آزادشهردر پایان با اشاره به اینکه از اهداف این طرح ، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و زندگی جمعی می باشد، گفت : خودسازی و خداشناسی از دیگر دستاوردهای این طرح است و فرصتی است تا شرکت کنندگان در این طرح با مشکلات و نیازهای مناطق محروم آشنا شده و در صدد برطرف کردن آنها باشند.